Hills med kanin
Fra : Prinz Ali

Dato : 10-11-03 19:08

Var nede for at købe en forsyning kattemad til Alex.
Jeg plejer at købe Hills med kyling, men på samme hylde stod en med kanin..

Jeg spurgte om det var et hit, og det var det så ikke.. Pigen i butikken sa'
at folk ikke synes om kanin som fodder.

Er der nogle af jer der har prøvet med denne kanin variant?

-Ali

Fra : Denise

Dato : 10-11-03 19:39

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sa'
> at folk ikke synes om kanin som fodder.
>
> Er der nogle af jer der har prøvet med denne kanin variant?

Hej
Jeg er begyndt at bruge Kanin i mindre omfang, sammen med Lam, pga Allergi
kat. Det tåles fint og alle 3 katte kan godt lide det.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 10-11-03 21:09

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> wrote in news:book67$c4p$1@sunsite.dk:

> Er der nogle af jer der har prøvet med denne kanin variant?

Nej, det skulle jo nødig få smag for kanin, når nu jeg har en
fritløbende i stuen
Jeg vidste slet ikke man ku' få det med kanin, men den med tunsmag kan
mine katte ikke så godt li'.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Prinz Ali

Dato : 10-11-03 21:41

jeg kan godt se problemet da der jo er mange der har kaniner hjemme og så
samtidigt ikke vil fodre kanin til kattene

-Ali

Fra : Louise Viborg

Dato : 10-11-03 21:46

Det tænkte jeg også *G* Vi har en rendende i kattenes løbegård. Men
han er større end kattene, så de skal være flere om ham hvis de skla
nedlægge ham *G*

Mvh Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar NU

Fra : Kate

Dato : 11-11-03 00:04

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote in

> Det tænkte jeg også *G* Vi har en rendende i kattenes løbegård. Men
> han er større end kattene, så de skal være flere om ham hvis de skla
> nedlægge ham *G*

Ja, mon ikke Når mine katte synes min dværgvædder er for stor så må
dine katte da se Zumo som et måltid for livet, hvis de overhovedet
turde gå på ham mine tør i hvert fald ikke overfalde Joey alvorligt
for han forsvarer sig den lille skid *fnis*

Her til aften måtte jeg akut tilkalde min husvært fordi min
stueradiator sprang læk. Alle kattene var pist forsvundet i samme
sekund han bankede på hvor kaninen skulle hen og se hvad der forgik

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-11-03 09:30

BlueBell overfalder ham, og bider ham i ørene *G* Men han kan sagtens
ryste hende af sig hvis det bliver for meget, og så lægger han ørene
helt ned langs ryggen og stikker hovedet fremad mens han styrter efter
hende. Så er hun den der er smuttet *G*
Han vejer iøvrigt 4,5 kg nu, 6 mdr gl.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-11-03 14:30

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> [...]
> ryste hende af sig hvis det bliver for meget, og så lægger han ørene
> helt ned langs ryggen og stikker hovedet fremad mens han styrter efter

Hvordan går det egentlig med hendes forsøg på statskup..:-?
Jeg er jo "lidt" nysgerrig efter at Vianna er færdig med miverne..*S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-11-03 14:36

On 11 Nov 2003 14:29:35 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

Hej Henrik!

>Hvordan går det egentlig med hendes forsøg på statskup..:-?
>Jeg er jo "lidt" nysgerrig efter at Vianna er færdig med miverne..*S*

Jeg synes faktisk hun er blevet sødere efter de tre af killingerne er
flyttet . Derimod har hun fået Vianna på nakken nu Hun vil meget
gerne have sin plads i hierakiet igen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-11-03 14:49

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Hej Henrik!

Hej Louise

> Jeg synes faktisk hun er blevet sødere efter de tre af killingerne er
> flyttet .

Så er der jo også mere nus til hende Og de har det med at være
kælne de truetrust misser..*G*

> Derimod har hun fået Vianna på nakken nu Hun vil meget
> gerne have sin plads i hierakiet igen

Se det havde jeg nok en anelse om..*S*
Men det virker jo meget som om at Bluebell er/vil være en førerkat,
selvom hun jo nok lige skulle vokse en smule mere også i erfaring..

Jeg ville personligt grue for det tidspunkt Vianna bliver
neutraliseret, for jeg kunne tænke mig at der bliver en smule "uro" i
flokken så...;-/

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-11-03 16:01

On 11 Nov 2003 14:49:23 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

Hej Henrik!

>Så er der jo også mere nus til hende

L: Det har der nu aldrig været mangle på, selvom vi har killinger
Men hun skal selvfølgleig ikke dele os med lidt færre nu

Og de har det med at være
>kælne de truetrust misser..*G*

L: Hun er nu en Rimturser kat

>Se det havde jeg nok en anelse om..*S*
>Men det virker jo meget som om at Bluebell er/vil være en førerkat,
>selvom hun jo nok lige skulle vokse en smule mere også i erfaring..

L: Lige præcis

>Jeg ville personligt grue for det tidspunkt Vianna bliver
>neutraliseret, for jeg kunne tænke mig at der bliver en smule "uro" i
>flokken så...;-/

L: Ja, det kan desværre ikke undgås

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-11-03 20:52

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Hej Henrik!

Hej Louise

> L: Det har der nu aldrig været mangle på, selvom vi har killinger
> Men hun skal selvfølgleig ikke dele os med lidt færre nu

Det kan jo være det så, mindre "uro" i huset...
Men det er ikke let at blive klog på de misser..*S*

> L: Hun er nu en Rimturser kat

Ja jeg tog fejl af Bluebell og Key Word, men de må da næsten være
omtrent lige gamle :-?
Håber bestemt ikke at nogen føler sig stødt her..*S*

> L: Ja, det kan desværre ikke undgås

Næ, det er en af de mange glæder man får som opdrætter, specielt hvis
man ikke begynder at spekulere over hvor alle ens penge er blevet
af...:slem:

Men skal Vianna så gå som kælekat hos jer :-?

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-11-03 21:46

On 12 Nov 2003 20:52:29 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

Hej Henrik!

>Det kan jo være det så, mindre "uro" i huset...
>Men det er ikke let at blive klog på de misser..*S*

L: Det tror jeg bestemt også

>Ja jeg tog fejl af Bluebell og Key Word, men de må da næsten være
>omtrent lige gamle :-?
>Håber bestemt ikke at nogen føler sig stødt her..*S*

L: Naaarrrhh, det ved jeg sørme ikke *G*
BlueBell fylder et år samme dag som Vianna fylder 3 år Nemlig d.
17/11. Key blvier 7 mdr om 3 dage At BlueBell så opføre sig som en
på 7 mdr...det er noget andet *G*

>Næ, det er en af de mange glæder man får som opdrætter, specielt hvis
>man ikke begynder at spekulere over hvor alle ens penge er blevet
>af...:slem:

L: Vi lader bare være med at kigge på vores konto. Så undgår vi de
spekulationer *G*

>Men skal Vianna så gå som kælekat hos jer :-?

L: Hun skal være nusse kramme dyr, og så skal hun med på udstilling
igen, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Hun er simpelthen en
drøm at have med, og så elsker hun at gå i sele i hallerne og få en
masse opmærksomhed...ligesom sin moooaar (Altså....ikke det der
med at gå i sele, vel *GG*)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-11-03 01:42

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Hej Henrik!

Hej Louise

> L: Naaarrrhh, det ved jeg sørme ikke *G*
> BlueBell fylder et år samme dag som Vianna fylder 3 år Nemlig d.
> 17/11. Key blvier 7 mdr om 3 dage At BlueBell så opføre sig som en
> på 7 mdr...det er noget andet *G*

*G* Ja så er det meget omtrent..
Men bare mig som roder lidt rundt i det, fordi jeg faktisk har mødt
Key Word som lille bitte miver, hun var vist 2 uger dengang jeg blev
katnappet af Anastacia...

> L: Vi lader bare være med at kigge på vores konto. Så undgår vi de
> spekulationer *G*

Vist en meget god ide ja..*G* Hvis banken kunne lokkes til det samme
såe *fniz*

> [...]
> drøm at have med, og så elsker hun at gå i sele i hallerne og få en
> masse opmærksomhed...ligesom sin moooaar (Altså....ikke det der

Så vil jeg da lige holde udkig efter jer når jeg kommer på udstilling
hen ad vejen *S*
Men jeg tror også et eller andet sted at det er en fordel, at have en
erfaren kat i huset, som kan give en hånd med mivere og sådan og
ligesom sikre noget kontinuitet i flokken..

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-11-03 08:53

Hej Henrik!

> *G* Ja så er det meget omtrent..
> Men bare mig som roder lidt rundt i det, fordi jeg faktisk har mødt
> Key Word som lille bitte miver, hun var vist 2 uger dengang jeg blev
> katnappet af Anastacia...

L: Ja, det kan jeg se! Hun er altså en han *GGG*

> [...]
> erfaren kat i huset, som kan give en hånd med mivere og sådan og
> ligesom sikre noget kontinuitet i flokken..

L: Ja, det tror jeg også det er. Men når hun bliver neutraliseret så
falde rhun jo ldit irang. Vores hankastrat er heller ikke så højt i
hierakiet, men han finder sig ikke i noget alligevel. Hvis der er nogen
der laver p.. med ham, så får de en på lampen *G* Hvorimod vores
hunkastrat, hun ligner nærmest en der siger "undskyld jeg er her".....

Mvh. Louise
Katteri Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
ww.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra 24/11-03

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-11-03 13:08

Louise Viborg <louiseKATTE@BAKKEshunozahra.dk> writes:

> Hej Henrik!

Hej Louise

> L: Ja, det kan jeg se! Hun er altså en han *GGG*

Øhm :-? Det med katnappet er vist en passende beskrivelse, for havde
jeg haft en jakke med store lommer, var hun selv hoppet ned i en
lomme...
Beskrivelsen på hendes hjemmeside er meget tæt på hvad der skete..

> [...]
> der laver p.. med ham, så får de en på lampen *G* Hvorimod vores
> hunkastrat, hun ligner nærmest en der siger "undskyld jeg er her".....

Ja det kan jo ikke undgås i et sådant hiraki. Men jeg tænker næsten at
Vianna heller ikke vil finde sig i så meget endda, i modsætning til
jeres anden hunkastrat. Men det kan jo kun tiden vise..

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-11-03 15:49

On 13 Nov 2003 13:07:33 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

> [...]

>Vianna heller ikke vil finde sig i så meget endda, i modsætning til
>jeres anden hunkastrat. Men det kan jo kun tiden vise..

L: Man skulle næsten tro du kente hende *G *For du har helt ret
Vianna finder sig ikke i noget, og det vil jeg væde med hun heller
ikke gør selvom hun bliver kastreret. Hun er en meget selvsikker kat.

Hunkilling salgsklar fra d. 24/11-03

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-11-03 00:02

> [...]

> Vianna finder sig ikke i noget, og det vil jeg væde med hun heller
> ikke gør selvom hun bliver kastreret. Hun er en meget selvsikker kat.

Hun kommer ikke med til Kolding så eller :-?
Næe, jeg har bare levet sammen med kattedamer i 14 år, jeg kender min
plads *S*

Jeg glæder mig til at møde hende irl :ivrig:

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-11-03 15:42

On 14 Nov 2003 00:02:18 +0100, Henrik Pedersen <misbams@edb.inv>
wrote:

Hej Henrik!

>Hun kommer ikke med til Kolding så eller :-?

L: Jo, hvis hun er blevet kastreret til den tid, og hvis hun er i
kondition til det.
Min kære mand prøver ivrigt at få mig overtalt til et kuld mere. Så er
det godt det er mig der bestemmer

>Næe, jeg har bare levet sammen med kattedamer i 14 år, jeg kender min
>plads *S*

L: Hehe...

>Jeg glæder mig til at møde hende irl :ivrig:

L: Det kan jeg godt forstå Hun er ikke en kat man sådan kommer
udenom Da vi skulle flytte havde vi en fyr ind eog skulle se vores
lejlighed, og han var vidst ikke særlig glad for katte. Vianna rendte
spindende rundt om hans ben og gjorde alt få at få opmærksomhed, men
fyren ignorerede hende bare. Til sids smed hun sig ned på gulvet
direkte foran ham, så han blev NØDT til bare at gøre et eller andet

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-11-03 18:52

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Hej Henrik!

Hej Louise

> L: Jo, hvis hun er blevet kastreret til den tid, og hvis hun er i
> kondition til det.

Ok, så kan jeg jo kun vente...;-/

> Min kære mand prøver ivrigt at få mig overtalt til et kuld mere. Så er
> det godt det er mig der bestemmer

Tror altså også at jeg vil holde med dig der...;-D

> [...]
> fyren ignorerede hende bare. Til sids smed hun sig ned på gulvet
> direkte foran ham, så han blev NØDT til bare at gøre et eller andet

Nåe det er jo "bare" NFO udgaven af opmærksomhed kræves..
Anastacia bruger MCO udgaven = str. 45 pote med trukket sømpose i
låret og så er det altså nu - NUS MIG...

Fra : Kate

Dato : 12-11-03 21:51

> Han vejer iøvrigt 4,5 kg nu, 6 mdr gl.

Passer han så efterhånden bedre til sine ører?

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-11-03 22:13

On 12 Nov 2003 20:51:02 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Passer han så efterhånden bedre til sine ører?

L: Naarj...de vokser jo lidt med *G*