Cickpit presenning
Fra : Karsten Haahr

Dato : 10-11-03 10:55

Jeg skal bruge en cockpitpressenning til min svenske motorbåd (Sefyr
700). Jeg har fået et meget billigt tilbud fra "Lasses Båtkapell" som
averterer via nettet. Firmaet opgiver ikke sin adresse og opererer
tilsyneladende kun på nettet. Er der nogen der har gode eller dårlige
erfaringer, hører jeg meget gerne fra jer. Tilbuddet er på 50-75% af
danske priser.

Med venlig hilsen

Karsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-11-03 23:15

"Karsten Haahr" <kh@tag-gym.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dårlige
> erfaringer, hører jeg meget gerne fra jer. Tilbuddet er på 50-75% af

Det er sikkert billigt, hvis den passer. Men hvad nu, hvis der er
reklamationer, fordi den sidder elendigt? Jeg kunne tænke mig, at du
også skal betale forud?

Du får ham næppe til at komme til danmark for at se, hvad der er galt,
og evt. tage nogle nye mål.

Så hvis den ikke passer, så har du reelt ikke sparet meget. At skulle
bøvle med et firma i sverige er sikkert ganske underholdende

Claus
--
** www.myboat.dk **
** Når båden skal præsenteres optimalt ved salg **

Fra : Hans Henrik Honore

Dato : 12-11-03 00:17

Claus.

Pas nu på du ikke kommer til at overskride din egen højt påberåbte etik i
nyhedsgruppen ved kommerciel anoncering i dine indlæg.

v.h.
Hans Henrik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-11-03 04:11

"Hans Henrik Honore" <3xh.consult@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Pas nu på du ikke kommer til at overskride din egen højt påberåbte
etik i
> nyhedsgruppen ved kommerciel anoncering i dine indlæg.

Pas nu på, du ikke dummer dig for meget!

En ting er at være ignorant, men ligefrem at stille sin åbentlyse
uvidenhed for offentlig skue er da endnu værre!

Vil du blive klogere, så læs www.usenet.dk, inden du udtaler dig.

Claus

Fra : Lars K.

Dato : 12-11-03 09:42

> [...]
>
> En ting er at være ignorant, men ligefrem at stille sin åbentlyse
> uvidenhed for offentlig skue er da endnu værre!

OK. Vil Claus Tersgov så fortolke denne sætning for mig? (for jeg forstår
den åbenbart ikke)

<citat http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.sejlads>
Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment.
Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke
tilladt.
<citat slut>

lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-11-03 17:53

"Lars K." <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment.
> Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke

Det vil jeg da gerne, endda med største fornøjelse!

Der står, at private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er
ikke tilladt. Det er i øvrigt gældende for stort set alle debat
grupper. Købs og salgs annoncer samt indslag med kommerciel
annoncering hører til i markedsgrupperne.

Det burde da være så klart og præcist formuleret, at *alle* kan forstå
det?!

Hvor er det, du vil hen? Læs *hele* siden, og ikke kun det, du *tror*
er aktuelt!
(et vink med en vognstang: se under signatur og forstå, hvad der
skrives)

FUT netikette

Claus

Fra : Hanne og Hans

Dato : 11-11-03 16:27

Jeg købte sidste år en kaleche hos Sjøberg i Malmø.
Finlandsgatan 20 . Fin service og godt arbejde.
Hans