Samle flere swf'er...
Fra : Allan

Dato : 10-11-03 09:28

Jeg har 3 swf filer som jeg gerne vil have samlet i Macromedia Flash MX...

De skal vises udmiddelbart efter hinanden, ligesom når man laver en
tegnefilm (hver swf er et statisk billede, der er ikke mere i det)...

Jeg er begynder ud i denne Flash kunst...

Mvh
Allan

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-11-03 10:51

>Jeg har 3 swf filer som jeg gerne vil have samlet i Macromedia Flash MX...
>
>De skal vises udmiddelbart efter hinanden, ligesom når man laver en
>tegnefilm (hver swf er et statisk billede, der er ikke mere i det)...

den letteste måde er nok at lave en main.swf, som så loader de 3
forskellige swf'ere ind efter hinanden.. kig lidt efter loadMovie på
Macromedia's hjemmeside:

http://www.macromedia.com/support/flash/action_scripts/actionscript_dictionary/actionscript_dictionary423.html

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Allan

Dato : 10-11-03 11:03

> [...]
>
> den letteste måde er nok at lave en main.swf, som så loader de 3
> forskellige swf'ere ind efter hinanden.. kig lidt efter loadMovie på

Kræver det ikke at jeg altid har de 3 swf'er tilrådighed?

Fra : Allan

Dato : 10-11-03 11:07

MX...

Var de nu bare blevet leveret i JPG - så var det vel bare at hive dem ind
efter hinanden og placere dem i den samme scene... Så ville jeg have min
lille animation... Det kan man bare ikke når "billederne" er leveret i swf
format... eller hvad?

Mvh
Allan

Fra : Pia J

Dato : 10-11-03 11:35

"Allan" <a@fd> wrote in message

> [...]
> lille animation... Det kan man bare ikke når "billederne" er leveret i swf

Du kan godt importere dem - med mindre de er gemt som beskyttede.

Ellers må du lave et skærmprint fra Flash Player og gemme dem som jpg, som
du så henter ind.

:Pia

Fra : Allan

Dato : 10-11-03 12:17

> Du kan godt importere dem - med mindre de er gemt som beskyttede.

Det er de ikke... Så jeg kan altså godt importere dem...
Men det er det der med at lægge dem efter hinanden der driller...

> Ellers må du lave et skærmprint fra Flash Player og gemme dem som jpg, som
> du så henter ind.

Det er det jeg forsøger nu.. Det SKAL virke...

Mvh
Allan

Fra : Bo Dudek

Dato : 10-11-03 12:26

[...]

men hvis du importerer dem, laves de hver især om til en
frame-by-frame animation, som fylder voldsomt meget - kb mæssigt

jeg ville downloade dem, placere dem på min server og bruge loadMovie
til at impotere dem..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Allan

Dato : 10-11-03 12:34

> [...]
> frame-by-frame animation, som fylder voldsomt meget - kb mæssigt
>
> jeg ville downloade dem, placere dem på min server og bruge loadMovie

Det lyder meget rigtigt... Jeg har nu gjort det at jeg har importeret en af
gangen - eksporteret som jpg... og derefter lavet SWF'en af de tre
billeder...
Det er mægtigt...

Og tak for hjælpen..

Mvh