MS Windows
briani 27239
Papirkurv skal væk!!!
Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-11-03 00:45

Hejsa

Som subj. siger ønsker jeg min papirkurv væk fra skrivebordet i Win XP Pro.
Jeg bruger den ikke alligevel da alt hvad jeg måtte ønske slettet ikke skal
igennem papirkurven først.
Hvordan fjerner jeg så lige den kurv?
Kan det gøres direkte fra XP eller skal der et eller andet program til?

Mvh
Benjamin Jensen
laziter@NOSPAMgamebox.net (remove NOSPAM)

Fra : Hans

Dato : 10-11-03 04:47

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> igennem papirkurven først.
> Hvordan fjerner jeg så lige den kurv?
> Kan det gøres direkte fra XP eller skal der et eller andet program til?

I Kør menuen skriver du gpedit.msc (Gruppepolitik)

Under Brugerkonfiguration > Administrative Skabeloner > Skrivebord
finder du punktet: Fjern ikonet Papirkurv fra skrivebordet og aktiverer det.

/ Hans

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-11-03 08:51

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Under Brugerkonfiguration > Administrative Skabeloner > Skrivebord
> finder du punktet: Fjern ikonet Papirkurv fra skrivebordet og aktiverer

Det var jo let, mange tak for hjælpen

Mvh
Benjamin

Fra : -=Mikkel A=-

Dato : 11-11-03 23:13

> I Kør menuen skriver du gpedit.msc (Gruppepolitik)

For en god ordens skyld vil jeg bare lige nævne at det ikke virker i XP Home
Edition...

Men hvem bruger også det ?

Venlig Hilsen
Mikkel A

Fra : Hans

Dato : 12-11-03 00:45

"-=Mikkel A=-" <HalloOgGoddaw@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For en god ordens skyld vil jeg bare lige nævne at det ikke virker i XP
> Edition...

Er du sikker på det? Har du ikke prøvet at "låne" en gpedit.msc fra en Pro,
og kopiere den i system32 folderen, og se om det ikke virker selv om det er
en Home version.

/ Hans

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-11-03 17:39

In article <3fb15ed1$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
HalloOgGoddaw@hotmail.com says...
> For en god ordens skyld vil jeg bare lige nævne at det ikke virker i XP Home
> Edition...

Men det gør TweakUI til gengæld

> Men hvem bruger også det ?

Hvem bruger XP i det hele taget?