USB problem
Fra : Hams

Dato : 09-11-03 22:52

Hej
Jeg havde lidt problemer med min windows xp og valgte at lave en
installation oven i den gamle, men under installationen virkede min trådløse
mus og tastatur pludselig ikke mere, jeg fandt min gamle tastatur og mus
frem, det viser sig så at det er min usb driver der mangler, gul
spørgsmålstegn over usb i enhedshåndtering, når jeg førsøger at
geninstallere en usb driver siger den enten "fejl i data" eller
"skrivebeskyttet" kan det være usb enheden der er stået af, eller hvad er
der sket ? hjælp.
Min pc er ny : amd 3000+ usb 2.0
Hilsen Hams

Fra : lars andersen

Dato : 13-11-03 08:17

Usb virker kun med Servicepack 1 eller 1a på XP. Microsoft har som sevanlig
lavet en hovsa.

så download service packen og dit problem skulle være løst

hilsen
LA