Asus P4P800 Deluxe - kun med SATA diske - ~
Fra : Rene B. Laursen (rem~

Dato : 09-11-03 20:17

Hejsa

Jeg skal til at bygge en ny PC, som primært skal bruges til DV
redigering, grafiks arbejde og almindelig net/kontor brug.

Jeg har kig på Asus's P4P800 Deluxe MB og vil i den forbindelse høre
om det kan køre kun med SATA diske installeret.

Jeg har to ubrugte Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB SATA / 150 diske på
hånden til billige penge og håber lidt på at jeg kan "nøjes" med de to
diske på P4P800'eren.

MVH

Rene B. Laursen

Fra : Svend

Dato : 09-11-03 20:49

"Rene B. Laursen (remove animal)" <lister@dognet-point.dk> wrote in message
> Hejsa
> Jeg har to ubrugte Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB SATA / 150 diske på
> hånden til billige penge og håber lidt på at jeg kan "nøjes" med de to
> diske på P4P800'eren.

Ja.

--
Svend

Fra : Rene B. Laursen (rem~

Dato : 09-11-03 20:47

On Sun, 9 Nov 2003 20:48:51 +0100, "Svend" <2@lazy.dk> wrote:

Hej Svend

Takker

Kan du også give lidt råd om hvilke mærke PC3200 ram, man skal købe.
Jeg renger med 2x256 eller 2x512, lidt afh. af prisen.

---

Rene

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 10-11-03 18:02

Rene B. Laursen (remove animal) wrote:
> On Sun, 9 Nov 2003 20:48:51 +0100, "Svend" <2@lazy.dk> wrote:
>
> Kan du også give lidt råd om hvilke mærke PC3200 ram, man skal købe.
> Jeg renger med 2x256 eller 2x512, lidt afh. af prisen.

Køb noget ram du kan finde på denne her liste:
http://www.asus.com/products/mb/socket478/P4P800_DDR400_QVL.pdf

Så kan du også køre Dual Channel på det.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Svend

Dato : 10-11-03 21:57

"Jimmy Nielsen" <jimmy@SLETDETMEDSTORTemail.dk> wrote in message

> Køb noget ram du kan finde på denne her liste:
> http://www.asus.com/products/mb/socket478/P4P800_DDR400_QVL.pdf
>
> Så kan du også køre Dual Channel på det.

Ja, tag et par der kan køre med turbo slået til, hvis du har råd.

Jeg køre med Kingston KHX 3500, men det er nu ikke det bedste.

--
Svend