Hjælp ønskes til tv-kort
Fra : Niels

Dato : 09-11-03 17:22

Jeg prøver lige igen, der var ikke meget hjælp i første forsøg

Jeg har lige købt et tv kort, "TV@anywhere" og installeret det, og jeg
får fint billede, men ingen lyd, kun støj. Nogen der har en ide om hvad
jeg skal rette på ?

Det andet spørgsmål, når man går ind i opsætningen, og trykker på
fanebladet "vis", så forsvinder fanebladet simpelthen, så jeg ikke kan
ændre på farvemætning mm. nogle ideer?

Mvh. Niels

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-03 18:31

On 2003-11-09,
Niels <niels.jensen@cool.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har lige købt et tv kort, "TV@anywhere" og installeret det, og jeg
> får fint billede, men ingen lyd, kun støj. Nogen der har en ide om hvad

Er det TV stoj ? Eller bare stoj ? Kan du hore når du skifter kanal ?
Hvis ikke, så skal du have justeret lydstyrken for input på dit lydkort.

> Det andet spørgsmål, når man går ind i opsætningen, og trykker på
> fanebladet "vis", så forsvinder fanebladet simpelthen, så jeg ikke kan
> ændre på farvemætning mm. nogle ideer?

Hen de seneste drivere hos producenten.

Fra : Niels

Dato : 10-11-03 09:58

Povl H. Pedersen skrev:

> Er det TV stoj ? Eller bare stoj ? Kan du hore når du skifter kanal ?
> Hvis ikke, så skal du have justeret lydstyrken for input på dit lydkort.

Jeg kan høre når jeg skifter kanal, og jeg har prøvet at sætte
lydudgangen fra tvkortet direkte til mine højtalere (alm. pchøjtalere m.
indbygget forstærker) og det giver også bare støj.

> Hen de seneste drivere hos producenten.

Okay det var også hvad næste skridt måtte blive

Fra : Brian Lund

Dato : 13-11-03 10:09

> Jeg kan høre når jeg skifter kanal, og jeg har prøvet at sætte
> lydudgangen fra tvkortet direkte til mine højtalere (alm. pchøjtalere m.
> indbygget forstærker) og det giver også bare støj.

Mon ikke det er en fejl på kortet så?

Brian