MS Windows
briani 27239
WLAN på XP?
Fra : Kim Emax

Dato : 09-11-03 17:14

Hey

Er der nogen, der med succes har installeret Belkin WLAN på XP? Jeg har købt
både AccessPoint og USB adapter. Jeg får kun adgang til WLAN så længe jeg
har LAN tilsluttet. I det øjeblik jeg hiver LAN stikket ud, så ryger det
andet også

Jeg forestiller mig at jeg enten skal have 2 TCP/IP protokoller installeret,
en bundet til LAN og en til WLAN, men jeg kan ikke få lov til at installere
to og kan heller ikke finde et sted, hvor en evt. binding laves. Måske
bruger man bridges i XP i stedet? Hvor pokker er det så at det sættes, for
det kan jeg sgi heller ikke finde?

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Ivan G

Dato : 09-11-03 17:39

> [...]
installere
> to og kan heller ikke finde et sted, hvor en evt. binding laves.

Du skal ikke lave nogen binding. De to forbindelser har ikke noget med
hinanden at gøre.

Det virker fint. Du skal have to netværksforbindelser. Og her har du så en
tcp/ip protokol/opsætning pr. stk.

Ivan G