Det gule kort.
Fra : Ole Madsen

Dato : 09-11-03 16:51

Hej.

Jeg var på verdensudstillingen i Bella centeret med min Tyrkiske Van
hunkat Ziya af Thrige. Der fik hun den noget sjældne og lidet
eftertragtelses værdige ære at få et "Gult kort". Ziya, der så ofte har
været med var bestemt ikke i humør til at blive udstillet denne gang.
Det var selvfølgelig en skam, fordi hun lignede en hel lille million -
men pyt den slags er man ikke altid herre over. Katten bestemmer til
slut og sidst selv om den vil udstilles.

Jeg er dog under alle omstændigheder stolt over at min Ziya har kunne
opnå en billet til verdensudstillingen - det er nok for mig.
Certifikatet, pyt med det - jeg havde aligevel ikke noget at kunne bruge
det til.

Skuffet, nej - slet ikke. Jeg må respektere, at Ziya ikke kunne snuppe
den #%#¤#¤" dommer

Jeg har lagt 31 billeder ud på nettet fra verdensudstillingen. De udgør
tilsammen en rejsebeskrivelse, der i tekst og billeder fortæller om
vores tur; fra vi tog afsted fredag morgen kl. 8.30 til vi var hjemme
igen mandag kl. 06.15.

Hvis i skulle have lyst til at se disse billeder kan i finde dem på
følgende adresse:

http://darlingtonia.dk/Verdensudstillingen1.html

Med venlig hilsen
Ole Madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 09-11-03 17:43

"Ole Madsen" <darlingtoniaKATTE@BAKKEimage.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> Jeg var på verdensudstillingen i Bella centeret med min Tyrkiske Van
> hunkat Ziya af Thrige. Der fik hun den noget sjældne og lidet
> eftertragtelses værdige ære at få et "Gult kort"
</klip>
> http://darlingtonia.dk/Verdensudstillingen1.html
> Med venlig hilsen
> Ole Madsen

Hej Ole og Ziya :)
Jeg ved ikke meget om regler og den slags, men _hvis_ jeg var kat, havde jeg
bidt hvem som helst på en udstilling *heheheeee*, da jeg synes det er meget
stressende omgivelser og lange dage for kattene på sådan en udstilling.

Så al respekt til Ziya, som er en bedårende flot kat :)

Dejligt at se billeder og læse din rejsebeskrivelse...jeg så jo "kun"
udstillingen som almindelig uvidende tilskuer...

Iøvrigt, hvorfor må man ikke selv fremvise sin kat for en dommer? eller må
man?

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Jette Nielsen

Dato : 09-11-03 17:55

> [...]
> tilsammen en rejsebeskrivelse, der i tekst og billeder fortæller om
> vores tur; fra vi tog afsted fredag morgen kl. 8.30 til vi var hjemme

Har lige været inde og kigge hele striben igennem.... dejlige billeder,
det er jo næsten som at være der selv

Synd at det ikke lige gik som forventet - men du tager det rigtig flot,
må man sige

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar