Sove problemer
Fra : EnjoyNews

Dato : 09-11-03 12:30

Vi har lige fået vores Westie hvalp hjem i Fredags og alt går bare så godt.
Men vi er lidt bekymrede over at hun piver om natten.. er der en særlig
grund til dette ? Vi har tændt et lys i køkkenet så hvis hun skulle vågne er
der ikke helt mørkt her i starten.
Det er som om at når hun vågner om natten og piver, så står hun op for
ligesom at kunne se os i sengen.. så stikker vi en hånd ned til hende og
snakker roligt til hende, 10 sekunder efter sover hun. Er det en
trygheds-ting her i starten, eller hvad mener I ?
Det sker flere gange i løbet af natten. Bør jeg ignorere det ?

Heidi

Fra : Luna dc

Dato : 09-11-03 12:41

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trygheds-ting her i starten, eller hvad mener I ?
> Det sker flere gange i løbet af natten. Bør jeg ignorere det ?

Du skal bare fortsætte som du gør, det er en trygheds-ting og efter ganske
få dage vil det forsvinde igen når hun finder ud af at i er der hver gang.
Tillykke med hende.
M.V.H. Bodil

Fra : EnjoyNews

Dato : 09-11-03 13:52

Tusind tak for svaret.. så kan jeg roligt fortsætte

Mange hilsner
Heidi

Fra : EnjoyNews

Dato : 10-11-03 08:29

...Og i nat slukkede vi lyset i køkkenet og Freja pev overhovedet ikke hele
natten