AsRock K7VM4 (Asus)
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 09-11-03 10:35

Hej grupper

En del PCer er nu begyndt at blive udstyret med ovenstående(AsRock K7VM4
(Asus)) MB
http://www.asrock.com.tw/product/product_k7vm4.htm
Det ser jo rigtig godt ud da det

den har integriet grafik,lyd og net
den har et AGP port
den har USB 2,0 (4 stk.)
FSB op til 333 og CPU op til 3000+

- Men hvad er det for noget med at nogle kalder det et Asus MB ?

- Hvad er : Hybrid Booster - a safe overclocking feature
Er det godt til at over clokke

- Er der nogle der har erfaring med det MB og dermed kommentar til det.

- Hvor godt er det indbygget grafik kort i forhold til andre OnBord grafik
kort, hvad svare det til ca. i GF?

- Hvad er forskellen på Socket 462 og Socket A jeg syndes de kommer frem i
spræt orden når man søger på sammen CPU

- Hvis jeg vil OC er det best at have PC3200 frem for PC2100 kan jeg forstå
på hvad jeg har læst

Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : Bent Nielsen

Dato : 09-11-03 13:15

Kai L J Rasmussen wrote:
> [...]
>
> - Hvor godt er det indbygget grafik kort i forhold til andre OnBord grafik

Der giver 1307 i 3Dmark2001 SE med det onbord grafik

> - Hvad er forskellen på Socket 462 og Socket A jeg syndes de kommer frem i
> spræt orden når man søger på sammen CPU

Jeg bruger PC 2700 ram og en AMD 2000+ men bruger ikke at overklokke
saa det ved jeg ikke noget om.

Der er driver med i Knoppix 3.3 som virker hvis det har interesse for
Linux brugere

Der er ogsaa driver som virker i OS2 eller eComstation hvis mann vil
bruge disse OS

Fra : Rado

Dato : 10-11-03 06:35

On Sun, 9 Nov 2003 10:34:50 +0100, "Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk>
wrote:

>- Men hvad er det for noget med at nogle kalder det et Asus MB ?

ASRock har mig bekendt ikke noget med Asus at gøre.

> - Hvad er : Hybrid Booster - a safe overclocking feature
> Er det godt til at over clokke

Mere sikkert, så vidt jeg kan forstå:

http://www.asrock.com/news/hybrid-booster.htm

--