Linux newsgroup
Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 09-11-03 09:58

Da det ikke er lykkedes mig at finde en egentlig dansk linux-newsgroup
tillader jeg mig lige at spørg om den findes en sådan? - eller om det også
er tilladt at stille linux-relaterede soørgsmål her?

På forhånd tak.

Eras

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 09-11-03 10:28

On Sun, 09 Nov 2003 09:57:48 +0100, Karl Johan Agesen wrote:

> Da det ikke er lykkedes mig at finde en egentlig dansk linux-newsgroup

Det ser ud til at du allerede har fundet den :)

--
/Kasper

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-11-03 12:34

Karl Johan Agesen skrev i -dk.edb.system.unix:

> Da det ikke er lykkedes mig at finde en egentlig dansk linux-newsgroup
> tillader jeg mig lige at spørg om den findes en sådan? - eller om det også
> er tilladt at stille linux-relaterede soørgsmål her?

Vel omkring 99.1 % af den Unix snark der finder sted i denne gruppe er Linux
udgaven af Unix, i diverse dist. Så fyr du bare af i denne gruppe,,,

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / reralistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | fram til motorvejbyggiet blev påbegyndt

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 09-11-03 15:32

Karl Johan Agesen wrote in dk.edb.system.unix:

> Da det ikke er lykkedes mig at finde en egentlig dansk linux-newsgroup
> tillader jeg mig lige at spørg om den findes en sådan? - eller om det også
> er tilladt at stille linux-relaterede soørgsmål her?

Ja det står ret præcist beskrevet i fundatsen:

"3. Fundats:
Gruppen skal være et forum for diskussion af emner relateret til
Unix-operativsystemet i dets mange afskygninger, samt et forum hvor
man kan stille spørgsmål og få råd om samme.

Unix skal i denne sammenhæng forstås bredt, således såvel den ægte
vare fra Bell Labs, BSD-varianter, kommercielle varianter som
System V, Solaris, OSF-1, etc., gratis-versioner som Linux, FreeBSD,
m.fl."

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.system.unix

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"Ouuh - now leather is a different thing...."
-- Michael Boatman as Carter Heywood in 'Spin City'

Fra : Erlo Haugen

Dato : 10-11-03 12:43

On Sun, 9 Nov 2003 09:57:48 +0100
"Karl Johan Agesen" <slet@nesega.dk> wrote:

> [...]
> tillader jeg mig lige at spørg om den findes en sådan? - eller om det også
> er tilladt at stille linux-relaterede soørgsmål her?

Prøv hos SSLUG (news.sslug.dk), der er forskellige grupper der omhandler Linux

Erlo
--
Remove the underscores