hvad sker der???
Fra : Mads Husted

Dato : 09-11-03 09:40

Daw i gruppen.

Jeg er lidt forvitret, over for en af mine computere jeg skulle tage en HD
ud så jeg trykker på knappen omme på PSUén, og skal til at gå i gang, men i
det ser jeg at dioden i computeren og i cd-rom drivet lyser. så jeg prøver
lige at tænde for den, det kan den så ikke godt nok, men det skulle da ikke
være muligt at de lyser?

MVH
--
Mads

Fra : Bamse

Dato : 09-11-03 12:17

Kondensatorerne er stadig opladte og aflades hvis du hiver PSU-stikket ud og
tænder for din comp..

---

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-03 14:36

On 2003-11-09,
> [...]
> lige at tænde for den, det kan den så ikke godt nok, men det skulle da ikke

Hvilken knap trykker du på ? Den foran på computeren er ikke en afbryder,
og der er altid strom på bundkortet sålænge du kun har brugt den.

Hvis du slukker bagpå, så er det altid en god ide at prove at tænde
foran, for at få tomt den strom der er oplagret i kondensatorerne.