Ændring af betaler på ADSL
Fra : Søren

Dato : 09-11-03 07:50

Hej gruppe

Jeg har en 1024/256 ADSL linie hos TDC. Er der nogen der ved at man nemt kan
få ændret betaleren af sådan en linie. Eller skal linien nedlægges, router
retuneres og den nye betaler skal så sørge for at linen bliver opsat igen.

Det ville jo være dejligt nemt hvis TDC bare kunne sende fakturaen til en
anden betaler.

Jeg spørger pga. det er firmabetalt og jeg nu skifter job.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : MJ

Dato : 09-11-03 07:56

Tag kontakt til TDC og forklar dem situationen.

Det er den eneste måd eat få et ordentligt svar på, da det jo er dem
der skal afgøre det...

kontaktes på : 80 80 80 80

MJ

Fra : Anders S..

Dato : 09-11-03 10:29

"MJ" <1234@ingenemail.dk> skrev i en meddelelse
> Tag kontakt til TDC og forklar dem situationen.
>
> Det er den eneste måd eat få et ordentligt svar på, da det jo er dem
> der skal afgøre det...
>
> kontaktes på : 80 80 80 80

Det er nok nemmere på 80808010 så slipper han for at blive stillet om

MVH
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-03 19:49

>MJ

Bare en lille chance for at du kunne lære at svare NEDENUNDER det
skrevne??
Indlæg hvor du deltager er helt umulige at finde rundt i. Tak :)

/Jan

Fra : "

Dato : 09-11-03 09:19

> Det ville jo være dejligt nemt hvis TDC bare kunne sende fakturaen
> til en anden betaler.

Det er der ikke noget problem i, jeg har selv gjort det modsatte: Firmaet
overtog betalingen.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-11-03 09:16

"Søren" <xxsrl@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det ville jo være dejligt nemt hvis TDC bare kunne sende fakturaen til en

Jeg skulle ændre betaling på min BB proff - det tog kun en opringning til
TDC og 2dage senere lå der et brev med bekræftelsen.

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Morten

Dato : 11-11-03 23:20

"Søren" <xxsrl@get2net.dk> wrote in message
> Det ville jo være dejligt nemt hvis TDC bare kunne sende fakturaen til en
> anden betaler.

Jeg har det der i sin tid hed Netexpres (aner ikke hvad der efterhånden har
skiftet navn til). Da jeg fornyligt ville overdrage forbindelsen til min far
(kun fornavnet skulle altså skiftes) ville de have det skriftligt og krævede
150kr for det.

Behøver jeg nævne at forbindelsen stadig står i mit navn selvom min far nu
betaler?

Morten