I denne mørke tid..
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 09-11-03 00:12

....er det nu rart at man stadig kan se sin hund når hun løber rundt på et
stort grønt område. Desværre har de "lysende løsninger" som vi har prøvet
ikke holdt mere end et par dage.

Så hvis der er nogen som kender til en god "lysende løsning", altså et
halsbånd med indbygget lys (blå eller rødt) så vil jeg gerne høre hvor jeg
kan få fat i det henne. Det er helt ok, hvis det skal købes i udlandet over
nettet.

Mvh.

Kenneth (Tessas far)

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 09-11-03 07:50

On Sun, 9 Nov 2003 00:12:21 +0100, "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>kan få fat i det henne. Det er helt ok, hvis det skal købes i udlandet over

Jeg har en lygte som har holdt til nu siden 'sæsonens' start, og den
virker som den nok skal holde længe endnu. Jeg har købt den hos Kenjan
www.kenjan.dk og det var den de selv anbefalede. Det er en realtiv
stor rund én hvor man drejer den ene halvdel i forhold til den anden
for at tænde den, det eneste der står på den er 'Made in Denmark', så
jeg kan ikke oplyse fabrikat.

Mvh
Søren

Fra : Mis XxX

Dato : 09-11-03 08:36

Hejsa Kenneth
jeg kiggede lige med inde på kenjan. dk og der fandt jeg lige det halsbånd,
du mangler... helt nederst under halsbånd.. det er yderst smart halsbånd, så
holder til noget..
Anne Mette

Fra : /Ole

Dato : 09-11-03 13:45

½øjs@

Jeg har et halsbånd, der er gult reflekterende, og når man tænder det, er
det rødt hele vejen (næsten) rundt om halsen. Det kører på et urbatteri til
ca. 30.- og holder ca. en sæson. Det er købt hos den lokale dyrepusher.

Det skal lige siges, det kræver en lidt større hund at bruge det.

/Ole og Dino

Fra : Rikke Andersen

Dato : 10-11-03 08:50

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ca. 30.- og holder ca. en sæson. Det er købt hos den lokale dyrepusher.
>
> Det skal lige siges, det kræver en lidt større hund at bruge det.

Dem kan jeg også tilslutte mig. Jeg har to hvor man kan sætte den til at
lyse enten rødt hele tiden eller blinke. Så den ene hund lyser og den anden
blinker - så kan jeg ikke bare se dem i mørke jeg kan også se forskel.

Knus fra Rikke

Fra : /Ole

Dato : 10-11-03 11:16

> [...]
anden
> blinker - så kan jeg ikke bare se dem i mørke jeg kan også se forskel.

Jeg bruger nu kun blinket fredag og lørdag aften, når de holder Disco på
marken

Men ellers smart, når du nu er så heldig at ha' 2 hunde.

/Ole og Dino

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 13-11-03 23:46

Hej igen

Tak for jeres input.

Valget faldt på sådan et der lyser/blinker rødt.

Mvh.

Kenneth (Tessas far)