Lystfiskeri i TV
Fra : Torben Colling

Dato : 08-11-03 20:54

Tirsdag den 11. november sender Københavns MiljøTV på Kanal København ml.
17.30 - 18.00 bla. en lille udsendelse om kystfiskeri i november. Flere små
udsendelser om fiskeri er planlagt, bla.om trolling, karpefiskeri,
havfiskeri, m.m.

Fra : Spangkuk

Dato : 09-11-03 00:42

"Torben Colling" <torbencolling@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Flere små
> udsendelser om fiskeri er planlagt, bla.om trolling, karpefiskeri,

Og ??

Hvad prøvede du at sige med dit indlæg ?

Kom igen, sprogspassere og spammere får en chance mere.

Spang

Fra : Torben Colling

Dato : 09-11-03 01:05

Hej,
Det var såmænd bare ment som orientering om noget som kunne formodes at
interessere brugere af en nyhedsgruppe om lystfiskeri. Men sig endelig til,
hvis det er off-topic, og jeg trækker straks følehornene til mig...

Med venlig hilsen
Torben Colling

Fra : Frederik

Dato : 09-11-03 08:25

Den Sun, 09 Nov 2003 01:04:41 +0100. skrev Torben Colling:

> [...]
> at interessere brugere af en nyhedsgruppe om lystfiskeri. Men sig
> endelig til, hvis det er off-topic, og jeg trækker straks følehornene

Kære Torben

Dit indlæg har nautrligvis STOR interesse for alle os andre, og
personligt har jeg ingen problemer med, at forstå dit budskab. Jeg
forstår godt, hvis du føler du en smule forurumplet over Spangs svar.
Det er på ingen måde et udtryk for gruppens holdning. Du er meget
velkommen til at komme med lignende indlæg i fremtiden.

Knæk og Bræk

Frederik

Fra : Spangkuk

Dato : 09-11-03 09:54

> Og ??
>
> Hvad prøvede du at sige med dit indlæg ?
>
> Kom igen, sprogspassere og spammere får en chance mere.

UPS !

Det var ikke spam. MiljøTV er nok det eneste medie du ikke har haft
fingrene i.

Sorry

Spang