Vi har været til stævne =)
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 08-11-03 20:07

         Hej =)

   Og det er bare gået så godt! Vi har ikke vundet noget - men
min lille prusser gik så fint så fint - stille og roligt (For roligt
;) og gav nydeligt efter når jeg huskede at gøre alting rigtigt. Så
for første gang er det lykkedes mig at ride til over 50% =) Faktisk
var jeg oppe at runde 60% i LC2 trav så jeg kan dårligt få armene ned
=)
   Samtidig kan jeg dårligt få armene ned over at hele første del
af stævnet er lykkedes så godt som det er. Det er første gang det nye
stævneudvalg holder stævne men der er bare styr på det =) Og i morgen
er der springning.....
   Jeg glææææder mig til at se om vi kan ride en clear round =)
Sådanne dage vil jeg ha nogle flere af =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Liz B.

Dato : 08-11-03 21:23

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej =)
> Sådanne dage vil jeg ha nogle flere af =)

Tillykke Trine,

Og husk at huske dagen i dag i fremtiden!!

Hilsen Liz

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 09-11-03 07:30

On Sat, 8 Nov 2003 21:23:20 +0100, "Liz B." <lizb@tiscali.dk> wrote:

>Tillykke Trine,
>
>Og husk at huske dagen i dag i fremtiden!!

   Tak - min søde kæreste har såmen også taget billeder af det -
og der er flere hvor vi viser gode momenter. Og når så hesten er
flettet op og pudset og poleret sammen med seletøjet og man selv er i
den fine jakke osv. ja så ligner man jo faktisk en rigtig ekvipage
(Forstået sådan at man faktisk ser ud som om man hører til til sådan
et stævne ;)
   I dag er der springning - hele 70 cm ;) Nu har vi i træningen
gennem længere tid trænet på enkeltstående forhindringer - op til 95
cm høje.... så er sådan en bane godt nok ikke ret høj =) Så
selvtilliden er helt i top. Desværre kan min springtræner ikke være
der som min dressurtræner i går. Men det er en clear round-klasse så
alt jeg skal er jo sådan set at komme igennem uden at stoppe og uden
at pille. Som jeg sagde - skal vi lave ulykker har det bare at være at
pille en bom! Det andet har vi haft rigeligt af og det gider vi ikke!
=)
   Det er rart at stille til stævne i en tilstand af ro og
veltilpashed. Kun på et tidspunkt i går var jeg lidt oppe på dupperne.
Der blev givet halm lige mens jeg skulle sadle op og de skulle hele
tiden forbi mig. Om hesten var ved at vælte det hele? Yessir! Og om de
ku vente? Niks. Øv hvor var jeg gal. Men da jeg kom på hesten havde
jeg kun en tanke i hovedet - "Slap af!" - ergo stillede jeg nok med
den mest plørede hest ;) Jeg skulle ikke nyde noget af et ridehus
fyldt med andre så jeg red ud på vores store bane hvor drænrørene
desværre trænger til en ordentlig omgang .... så den stod nærmest
under vand. Men vi var totalt afslappede da vi kom ind så målet var
lissom nået =)
   Hov - nu ævlede jeg lige en hel masse mere =) Det er nu rart
ikke at være hunderæd ;)

Fra : Lene Heier

Dato : 13-11-05 11:38

Fra : Anet

Dato : 09-11-03 00:15

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej =)
>
> Og det er bare gået så godt! Vi har ikke vundet noget - men
> min lille prusser gik så fint så fint -

(klip)

Den største sejr er ikke at få en placering og en sløjfe men derimod de små
fremskridt som hest og rytter sammen gør. Det er da godt at I havde sådan en
god dag sammen. Tillykke med ridtet.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 09-11-03 07:32

On Sun, 9 Nov 2003 00:15:00 +0100, "Anet" <aneteng
FJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote:

>Den største sejr er ikke at få en placering og en sløjfe men derimod de små
>fremskridt som hest og rytter sammen gør. Det er da godt at I havde sådan en
>god dag sammen. Tillykke med ridtet.

   Tak =) Og ja - du har fuldkommen ret. Derfor kunne jeg heller
ikke andet end at være glad. Det var rart at se at selv om jeg stadig
ligger i sidste halvdel af klassen så ligger jeg ikke mere end 3 - 6
point fra de nærmeste konkurrenter - og jeg slog endda nogle af dem =)
   Desværre var præmieoverrækkelserne ikke til hests. Ellers
kunne jeg have fremvist at der blandt de placerede fx. var en
nordsvensk skovhest - og en stor fjordhest og at vores staldpige i
øvrigt stillede på en Clydesdale som hun bankede sig selv og sin egen
danske varmblod med ;) Jeg kunne godt ha brugt at jeg havde haft tid
til at tage billeder af det hele =)