Driver til Matrox RT2000 videored.
Fra : lk

Dato : 08-11-03 17:30

Med fare for forkert gruppe!
Jeg har lige købt et brugt Matrox RT2000 videoredigeringskort fra noget
computerskrot uden drivere eller andet software i den tro at det kunne man
vel bare downloade.
Det er ikke så enkelt.
Jeg kan ikke finde driverne. Og er de/det nok.
For at downloade noget fra Matrox skal man registrere kortet, men det har
den forrige ejer gjort! Selvfølgelig.
Er kortet i det hele taget til noget??
Og hvordan får jeg fat i drivere/software??
Hjælp
lk

Fra : Christian Mygind

Dato : 08-11-03 20:48

lk wrote:

> Og hvordan får jeg fat i drivere/software??

http://www.eagle.gr/downloads/Drivers/rt2000/Win2K_XP.zip
eller til 98:
http://www.eagle.gr/downloads/Drivers/rt2000/Win98_Me.zip

Det ligner et G400 med avanceret videoredigering. SLET ikke dårligt.
Drop mig en mail, hvis du vil af med det igen.

/Chr, Aarhus

Fra : lk

Dato : 08-11-03 21:35

virker ikke

Fra : Christian Mygind

Dato : 08-11-03 22:51

lk wrote:
> virker ikke

Hvilket? Mit forslag? (Hint: svar på det du svarer på )
Mangler du kortdrivere eller software til mpg'en?

Software i linket er en version, der kan anvendes uden den oprindelige
driver.
Har du kørt setup? (http://www.eagle.gr/downloads/Drivers/rt2000/OpenGL.htm)
Er kortet delt i 2 (et G400-lignende (Millennium Flex 3D Edition) og et
mpg-kort)?

Jeg har tidligere, med held, kontaktet Matrox i Canada direkte - og de har
sendt mig driver-cd'ere, uden beregning. Mon ikke de giver dig et login til
driverdownload, hvis du smider en mail efter dem?

/Chr