Bukh 10 hk?
Fra : Benny

Dato : 08-11-03 15:29

Hejsa..

En 10 hk Bukh, ca. 15 år gammel, hvad kan den præcise modelbetegnelse
være? Hvordan finder jeg dokumentation på sådan een? Hvad med
reservedele, kan de stadig skaffes?

mvh

Benny

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-11-03 19:26

"Benny" <viking@sunmail.dk> skrev i en meddelelse

En 10 hk Bukh, ca. 15 år gammel, hvad kan den præcise modelbetegnelse
> være? Hvordan finder jeg dokumentation på sådan een? Hvad med
> reservedele, kan de stadig skaffes?

Du kan se mere her: http://www.udkig.dk/motorlist.jsp?id=Bukh

og her: http://www.bukh.dk/

Der er vist kun den samme 10 hk udgave, og jeg mener, at de er helt
identiske. Bukh laver kun 3-4 modeller og der er vist nok ikke ændret
på dem gennem tiden. Dog mener jeg, at de er holdt op med at lave de
to mindste modeller.

Det er stadig muligt at få reservedele.

Claus
--
** www.myboat.dk **
** Når båden skal præsenteres optimalt ved salg **

Fra : Stjernholm

Dato : 14-12-03 22:52

Hej Claus.

Uheldigvis faldt Claus Tersgov over tastaturet og skrev derved følgende:

"Claus Tersgov" <xxtc342@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ** www.myboat.dk **
> ** Når båden skal præsenteres optimalt ved salg **
> ** www.myboat.dk **

Såvidt jeg husker plejer DU at bede folk om at bringe "deres" salgsanoncer
og andet salgs-GAS i en anden gruppe ! ! !

Der kommer nærmere information om priser, når vi er færdige med udviklingen,
men det forventes, at der kommer et slagtilbud ved tilmelding inden 1.
januar. Myboat.dk forventes søsat inden udgangen af november måned.
Du kan indtil videre kontakte os på webmaster@myboat.dk

Myboat.dk bliver udviklet og drevet af Claus Tersgov tlf.: 2582 7007

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-12-03 23:31

"Stjernholm" <peder_stjernholm@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Såvidt jeg husker plejer DU at bede folk om at bringe "deres"
salgsanoncer
> og andet salgs-GAS i en anden gruppe ! ! !

Hvad har du egentlig gang i?

Er du dum eller bare ignorant? !!

Hvorfor citerer du noget fra min hjemmeside, som intet har med indlæg
i denne gruppe at gøre?

Inden du spillere helt idiot, gider du så ikke at kigge på
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur læs grundigt, navnlig
under emnet *SIGNATUR*.

LÆS og bliv klogere! (det er da vist den eneste vej, det kan gå)

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-12-03 06:51

Beklageligvis koblede skvadderhovedet Stjernholm hjernen fra og skrev
derved følgende:

En email adresse, han havde høstet fra en hjemmeside...

Er man ikke ret *tumpet*, når man i en nyhedsgruppe poster en anden
persons mail adresse, *uden* at sløre den, så robotterne ikke kan
genkende den?

Du har dælme ikke mange brikker at rykke med, een ting er, at du ikke
fatter en brik af det, du udtaler dig om, men noget andet er sgu af
poste en uvedkommende mailadresse i en nyhedsgruppe, det er topmålet
af idioti!

Claus

Fra : Kurt Becher

Dato : 18-12-03 03:37

Claus Tersgov wrote:
> [...]
>
> Er man ikke ret *tumpet*, når man i en nyhedsgruppe poster en anden
> persons mail adresse, *uden* at sløre den, så robotterne ikke kan

Hejsa!

Lige for at forblive OT: Man burde ha' lov til at afrydde indlæg, der
oplyser ens mail uden sløring eller hva'!?!?!?

MVH

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-12-03 04:32

Uheldigvis faldt Kurt Becher over tastaturet og skrev derved følgende:

> Lige for at forblive OT: Man burde ha' lov til at afrydde indlæg,
der
> oplyser ens mail uden sløring eller hva'!?!?!?

Jo, men hvis det ikke sker rimeligt hurtigt efter, så er det i reglen
for sent. Eksempelvis kan man mig bekendt ikke afrydde indlæg, der er
nået frem til googlegroups...

Men det er ydermere irriterende, at det er en adresse, som er høstet
fra en helt anden sammenhæng.

Claus

Fra : stumpen

Dato : 08-11-03 23:33

Hej
> En 10 hk Bukh, ca. 15 år gammel, hvad kan den præcise modelbetegnelse

Det må være en DV10ME

> være? Hvordan finder jeg dokumentation på sådan een? Hvad med
> reservedele, kan de stadig skaffes?

Callesens i Åbenraa og KKE ( http://www.kkemotorer.dk/bukh.htm) i skovshoved
havn som har alt til Bukh
vh Johnny