MS Windows
briani 27239
Arrrgh - Pis-Winamp
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-11-03 13:35

Greetings!

Autoload-presets i equalizeren...

Sådan som jeg forstår det, så er det indstillinger der bliver knyttet
til specielle numre, har jeg ret?

Hvis det er tilfældet, hvor bliver indstillingerne så ikke tilknyttet
til de numre jeg be'r den om?

I min frustration er jeg kommet i tvivl om gruppen er den rigtige; hvis
ikke, så henvis venligst.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : arc@na

Dato : 08-11-03 20:41

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in

> Autoload-presets i equalizeren...
> Sådan som jeg forstår det, så er det indstillinger der bliver knyttet
> til specielle numre, har jeg ret?

Ikke min Winamp 3.0 - der bliver indstillingerne stående, indtil jeg ændrer
dem igen.

arc@na
Last time we mixed politics with religion,
people got burned at the stake.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-11-03 21:03

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G Poulsen wrote:

> Greetings!

Greetings.

> Autoload-presets i equalizeren...

Ja...

> Sådan som jeg forstår det, så er det indstillinger der bliver knyttet
> til specielle numre, har jeg ret?

Ja. I hvert fald i Winamp2 og Winamp5 - treeren sikkert også, men jeg
vil ikke skrive under på noget.

> Hvis det er tilfældet, hvor bliver indstillingerne så ikke tilknyttet
> til de numre jeg be'r den om?

Du siger ikke noget om din fremgangsmåde; spil en sang, lav noget
equalizer-snask og gem dit autoload preset. Hvis du har gjort det
rigtigt, så skal du ikke gøre andet end at aktivere 'auto'-knappen.
Jeg regner med at det nok er det sidste du har glemt.

Så skulle dine presets gerne blive indhentet næste gang du spiller
en sang med et sådant preset.

--
Lars Stokholm

These fights of fantasy make your wounds more sore, but you've every
right to even grab at the last straw - Kate Bush (The Empty Bullring)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-03 07:57

In article <boji52$1elvuq$1@ID-136857.news.uni-berlin.de>,
monospam@mail.dk says...
> Ja. I hvert fald i Winamp2 og Winamp5 - treeren sikkert også, men jeg
> vil ikke skrive under på noget.

Hvor mange Winamps findes der?
Jeg har 2.91.

> rigtigt, så skal du ikke gøre andet end at aktivere 'auto'-knappen.
> Jeg regner med at det nok er det sidste du har glemt.

Sikkert nok, for jeg aner ikke hvad det er eller hvor den er placeret.

> Så skulle dine presets gerne blive indhentet næste gang du spiller
> en sang med et sådant preset.

Det vil mit sat/sub-sæt blive glad for
Det kan slet ikke håndtere dynamikken i Safri Duo uden hjælp...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-03 08:27

In article <MPG.1a1803b8df8b510798a8dc@news.tele.dk>, ms2mogens@ingen
says...
> Sikkert nok, for jeg aner ikke hvad det er eller hvor den er placeret.

Hey, jeg fandt den. Den sidder i EQ'en lige til højre for "aktivér
EQ"...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-11-03 08:29

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G Poulsen wrote:

> Hey, jeg fandt den. Den sidder i EQ'en lige til højre for "aktivér
> EQ"...

Nemli'. :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-11-03 08:29

In dk.edb.system.ms-windows, Jesper G Poulsen wrote:

> Hvor mange Winamps findes der?

Tre, sådan rundt regnet.

> Jeg har 2.91.

Den ligner femeren (som er en blanding af toeren og treeren 2+3 = 5),
men femeren er endnu kun en alpha/beta/what-ever-version.

> Sikkert nok, for jeg aner ikke hvad det er eller hvor den er placeret.

Det er den knap der hedder 'AUTO', som er placeret ved siden af 'ON' i
equalizer-vinduet.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-03 09:02

In article <bokqbh$1ef6pt$1@ID-136857.news.uni-berlin.de>,
monospam@mail.dk says...
> Det er den knap der hedder 'AUTO', som er placeret ved siden af 'ON' i

Mit skin er tekstfrit

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-11-03 17:02

> Mit skin er tekstfrit