MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Printer på USB port har været taget ud og ~
Fra : david andreasen

Dato : 08-11-03 12:21

Hej.
Jeg har irriterende problemer med at min printer på USB porten ikke vil
"findes" af andre programmer, faktisk de fleste.
Jeg har haft den af og sat den til en anden pc i travlhedens øjeblik.
Er klar over at det skulle jeg altså ikke gøre.
Jeg har været inde i egenskaber og detaljer for printeren, der selvfølgelig
er opstillet til Standardprinter, i detaljer valgte jeg en af de
tilgængelige usb porte, usb 001 og usb 002 var der at vælge imellem. Men
ingen virkede pålideligt.
Så fjernede jeg printeren i enhedshåndteringen og så virkede det. Men kun
for en tid for pludselig er det nu usb 002 den er tilsluttet. Lige efter at
jeg fjernede den (og den selv installerede sig selv igen) stod den på usb
001, og usb 002 (Trækker lige vejret...puuuust!) var der slet ikke på det
tidspunkt, men 002 er altså dukket op igen og 001 røget ud.Så jeg er enorm
nervøs nu kan man måske forstå!

Det er da mystisk, ikke!

PS: Den anden pc vil gerne genkende/anerkende printererne hvergang men når
jeg smider printeren tilbage...Crashboombang#fsre%¤!"(/&!

Nå men jeg vil gerne have det problem løst snarligt.
En virtuel kaffe og kage gives som tak! Du må selv forestille dig den

Hilsen
David Andreasen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-11-03 13:37

In article <3facd17f$0$95059$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
davidandreasen@privat.dk says...
> Nå men jeg vil gerne have det problem løst snarligt.

Har du prøvet at geninstallere driveren?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : david andreasen

Dato : 08-11-03 18:36

Er det ikke det man gør når man fjerner enheden i enhedshåndteringen lukker
og starter op igen?
-
da

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-11-03 02:14

Nej. Driveren fulgte med på en CD eller kan downloades fra Internet.

Fra : Anders pedersen

Dato : 09-11-03 09:40

On Sun, 09 Nov 2003 02:14:14 +0100, Jens Peter Karlsen wrote:

> Nej. Driveren fulgte med på en CD eller kan downloades fra Internet.

Hvilken printer er det.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-03 11:11

In article <1nuu3mjha5zao.16bhxxy3ailc1$.dlg@40tude.net>,
anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk says...
> Hvilken printer er det.

Hvor skulle Jens Peter Karlsen dog vide det fra, det er ikke ham der
har problemet...?!

Fra : david andreasen

Dato : 10-11-03 15:22

Jamen det er altså det samme.
Har driveres blevet indlæst én gang, ved windows hvor driveren er, og sætter
også navnet som en formalitet for den driver som den gjorde første gang den
blev installeret.
Så det er det samme, vil jeg nok påstå! Men hvis du kan sige noget andet
nu...?
Min printer er Lexmark Z23-Z33 min er Lexmark Z33 På usb altså.
-
david

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-03 21:45

Nej det er ikke det samme. Hvis du fjerner printeren i
enhedshåndtering, fjernes driveren ikke, men genbruges når Windows XP
finder printeren igen.
Fra CD eller download kan du geninstallere driveren og derved erstatte
eventuelle beskadigede filer eller eventuelt installere en nyere
version (download).

On Mon, 10 Nov 2003 15:22:12 +0100, "david andreasen"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-11-03 23:31

In article <3faf9ef9$0$9760$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
davidandreasen@privat.dk says...
> Så det er det samme, vil jeg nok påstå! Men hvis du kan sige noget andet
> nu...?

Mit HP kamera vil det anderledes. Den skal ha' hele installationen
igen. Nu har jeg kortlæser.

Og gider du ikke rette din citatteknik ind?