Er SoundBlaster 16 Vibra lydkort WinXP plu~
Fra : BS

Dato : 08-11-03 09:51

se subj.
mvh BS

Fra : Christian Spøer

Dato : 08-11-03 22:04

> se subj.

Det tror jeg. Det er efterhånden et meget gammelt kort, og ret "standart".
Så jeg tror XP sagtens kan finde ud af det. Ellers så fortæller du det bare
til XP. For der er næsten 100% sikkert drivere til det i XP.

Mvh
Christian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-11-03 22:34

On 2003-11-08,
Christian Spøer <christian_spoer@hotmail.com> wrote:

> Det tror jeg. Det er efterhånden et meget gammelt kort, og ret "standart".
> Så jeg tror XP sagtens kan finde ud af det. Ellers så fortæller du det bare
> til XP. For der er næsten 100% sikkert drivere til det i XP.

Jeg har haft en flok af dem i ISA PnP modellen. Men vi virker af l*rt,
men man kan med møje og besvær få dem til at køre hvorsomhelst.

PCI versionerne har jeg ikke haft mange problemer med, udover det
er skodkort i samme kvalitet som onboard på nyere maskiner.

Jeg ville selv købe et SB Live 5.1 (og har gjort for nyligt til min
maskine #2)