Bogstaver og farver blandes sammen
Fra : Martin Jensen

Dato : 08-11-03 09:42

Hej gruppe!

jeg var ude hos nogle venner og skulle prøve at få dees computer på ret køl
igen med en formatering og en geninstalering af windows. Det var dog noget
sværer end jeg havde ventet, og det lykkedes heller ikke for mig. Hver gang
jeg tændte for computeren, kunne man ikke se hvad der stod på skærmen.
Bogstaverne blev blandet sammen, og hele skærm blev nogen gange dækket med
spørgsmålstegn eller andre underlige tegn. Enkelte gange kunne jeg godt
komme ind i windows, men herfortsatte problemet også. jeg kunne ikke
gennemfører formateringen pga. dette...Hvad kan det være. Måske
grafikkortet???

Venlig hilsen
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-03 10:10

Martin Jensen wrote:

> [...]
> komme ind i windows, men herfortsatte problemet også. jeg kunne ikke
> gennemfører formateringen pga. dette...Hvad kan det være. Måske

Det er mere sandsynligt at det er defekt RAM.