Q: Ældre Intel board med LX chipset
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 07-11-03 23:20

Har et ældre LX baserret INTEL board, der er meget kræsent mht. RAN - Vil
indtil videre kun kendes ved et 32mb modul PC100 - Har prøvet et Apacer og
et Kingston PC133 128mb modul, men her booter maskinen slet ikke - Hvad er
det for kriterier jeg skal kigge efter når jeg skal stoppe RAM i den ???

---
MBJ

Fra : Kim Nielsen

Dato : 08-11-03 02:03

"Morten Bo Jensen" <giant*nospam*@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:boh5i7$1glp$1@news.cybercity.dk...
> [...]
Hvad er
> det for kriterier jeg skal kigge efter når jeg skal stoppe RAM i den

Nu er LX vel 5 -6 år gammelt (eller ældre !!) og det er svært/dyrt at
købe pcc100/pc133 ram. !!

Prøv selv på Google eller kik her for anmeldes af forskellige LX
motherboards - det er jo ikke nok at vide at det er et LX board:

http://www17.tomshardware.com/motherboard/19971028/440lx-03.html

- § - Kim Nielsen - § -