Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gemme JPG-billeder i IE6
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 07-11-03 21:55

Når jeg vil gemme et billede i IE6 kalder "Gem billede" boksen billedet for
"ikke-navngivet" og vil gemme det i BMP format, på trods af at billedet har
et navn som også kommer frem når jeg tager egenskaber for billedet, hvor det
også er et JPG. Nogen forslag til hvordan jeg kan gemme billedet med det
originale navn og format?

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 07-11-03 22:05

"Jakob Johannessen" <whisky@*FJERN*post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
billedet, hvor det
> også er et JPG. Nogen forslag til hvordan jeg kan gemme billedet

Tømmer Temporary Internet Files så virker det igen.
(I Internet Explorer,
menu Tools | Options
og i dialogen tryk på 'Delete Files...'.
Det hedder noget tilsvarende på dansk)

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 22:32

In article <3fac08e2$0$45343$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
tdalsgaard@despammed.com says...
> Tømmer Temporary Internet Files så virker det igen.

Størrelsen af denne bør også sættes kraftigt ned. 10 MB er længe fint.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen