database
Fra : Ingrid

Dato : 07-11-03 19:19

Hejsa
Jeg har en com . som ikke vil på nettet, har snakket med tdc, i dag, men
skal vente til mandag, de kan se jeg er på nettet med den, men jeg kan
ingenting se ?? der skal en expert til at hjælpe.
Dette har jeg før haft med denne com. , og jeg kan huske fra sidste gang jeg
skulle ind i registerings databasen og slette en mappe, jeg mener det var
noget med ip addr.
Efter jeg havde slettet denne mappe, kunne jeg igen se at jeg var på nettet.
Er der nogen her der ved hvor jeg går ind ?????

Hilsen Ingrid

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 07-11-03 22:40

Du er havnet i en gruppe, der omhandler brugen af databaser.

FUT:dk.edb.netværk

Men hvis du ikke kan komme på nettet, hvordan i alverden har du så skrevet
dette indlæg?

Fra : Ingrid

Dato : 08-11-03 07:36

selvfølgelig fordi jeg har flere com.??