Cybercity, kvalitet
Fra : X-man

Dato : 07-11-03 18:39

Alle snakker om dårlig kvalitet hos Tele2. Så vidt jeg kan se, kører
Cybercity i øjeblikket med samme lave priser som Tele2. Men der er nogen
der har erfaringer (gode eller dårlige) med at skifte fra TDC til Cybercity?

Mvh.

Fra : Hans

Dato : 07-11-03 18:51

"X-man" <guy_6@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Cybercity i øjeblikket med samme lave priser som Tele2. Men der er nogen
> der har erfaringer (gode eller dårlige) med at skifte fra TDC til

Det tekniske har de mig bekendt fod på. De ligger tæt på TDC i
service/kvalitet. Til gengæld har CC en feature på deres ADSL som TDC ikke
har, nemlig boost hvor du selv har kontrol over din båndbredde.

/ Hans

Fra : //Lasse

Dato : 07-11-03 23:53

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> service/kvalitet. Til gengæld har CC en feature på deres ADSL som TDC ikke
> har, nemlig boost hvor du selv har kontrol over din båndbredde.

Du kan dog ringe til til TDCs Hotline og bestille hastighedsopgraderinger og
nedgraderinger. Medarbejderen ændrer herefter hastigheden med det samme og
konverteringen er gratis, både op og ned.

/Lasse

Fra : Hans

Dato : 08-11-03 00:15

"//Lasse" <lachris00FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nedgraderinger. Medarbejderen ændrer herefter hastigheden med det samme og
> konverteringen er gratis, både op og ned.

Ikke helt. Sidste gang jeg opgraderede tog det 3 dage, og en nedgradering
tog endnu længere, men jeg skal ikke kunne sige om man på forhånd kan aftale
f.eks. en weekend, eller en uge med fuld hastighed med 1 opringning.

CC's løsning er noget mere elegant, og der er nok ingen tvivl om at den
giver rigtig godt i kassen. De fleste er sådan indrettet at får man en idé
om, at man har brug for mere fart skal det helst ske her og nu. Skal man
først vente på at få fat på hotline, og måske ikke lige komme igennem med
det samme, tænker mange "så er det også lige meget".

Det må være noget teknisk eller administativt som hindrer TDC at have den
samme service, for de plejer ikke at holde sig tilbage når der skal tjenes
på kunderne.

/ Hans

Fra : Rune

Dato : 09-11-03 22:09

"Hans" <kvik@mail.tdcadsl.dk.invalid> wrote in message

> [...]
> samme service, for de plejer ikke at holde sig tilbage når der skal tjenes

Tjaa, det burde nok ikke være det store problem at lave, men TDC er for
sløve :)
Men det er helt sikkert en fed funktion at ha' vil jeg tro, nu har jeg haft
TDC før og Tele2 nu, men jeg har en 2mbit så jeg har aldrig rigtig savnet en
boost funktion...

-Rune

Fra : Benjamin

Dato : 10-11-03 10:56

Nu er 2mbit jo ikke grænsen for boost hos CC ..

--

/ Benjamin

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 10-11-03 13:53

It seems Hans wrote:
> Det må være noget teknisk eller administativt som hindrer TDC at have den
> samme service, for de plejer ikke at holde sig tilbage når der skal tjenes
> på kunderne.

Det er i hvertfald ikke et "rigtigt" teknisk problem CC tilbyder også Boost
på Bitstream Access forbindelser (linier produceret på TDC DSLAMs).

--
Kasper Mejlgaard
Lound pipes saves lifes

Fra : Morten Davidsen

Dato : 10-11-03 23:17

Men de tilbyder ikke Boost over 2mbit på Bitstream Access såvidt jeg ved ...
grundet af TDC ikke kan levere.. såvidt jeg ved ..

/MD

Fra : Babba-Papa

Dato : 07-11-03 19:48

On Fri, 07 Nov 2003 18:38:32 +0100, X-man <guy_6@hotmail.com> wrote:

>Alle snakker om dårlig kvalitet hos Tele2. Så vidt jeg kan se, kører
>Cybercity i øjeblikket med samme lave priser som Tele2. Men der er nogen
>der har erfaringer (gode eller dårlige) med at skifte fra TDC til Cybercity?

Jeg fandt da ud af at hos CC behøver man ikke at have et fastnetabo.
for at have ADSL (måske er det pga. ledigt kobber, men alligevel...)

- -
Babba-Papa

Fra : Benjamin

Dato : 07-11-03 22:39

X-man wrote:
> [...]

Det er min erfaring som bruger af CC at de har styr på det tekniske. Deres
support er også hurtig og kompetent.

--

/ Benjamin

Fra : Helmar

Dato : 07-11-03 23:25

Jeg er 100% tilfres med min CC line, den køre ca 100% beder end min line fra
Arrownet gjore.

Henrik

Fra : René

Dato : 08-11-03 11:43

> [...]

>der har erfaringer (gode eller dårlige) med at skifte fra TDC til Cybercity?

Det kører rigtigt godt. Men vi har haft nogen problemer med deres
fakturering. Men når man ringer til dem ang. problemet, for de det
rettet med det samme. De er godt nok lidt dyre. 384/128 til 360,-
kom nu med 512/128 til samme pris så ville det være ok.

Hilsen René

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-11-03 21:00

Jeg har personligt kun gode erfaringer med cc. Har haft det lige siden de
blev repræsenteret på min tdccentral her i byen, så det er ved at være i en
del år. Siden 2000 tror jeg. Har intet at klage over. Deres support er
eminent. De hjælper med alt, og er meget venlige over for deres kunder.
Sidder med en 768/256, men betaler kun for den som en 512/256.

Fra : René

Dato : 08-11-03 12:19

On Sat, 8 Nov 2003 12:00:08 -0800, "Hans Pedersen"
<warcaos@hotmail.com> wrote:

> [...]
>eminent. De hjælper med alt, og er meget venlige over for deres kunder.
>Sidder med en 768/256, men betaler kun for den som en 512/256.

Du røg også med i deres sommertilbud. Jeg tror alle fik et lille
boost. Jeg røg fra 256/128 til 384/128 for samme pris. Men der et
stykke vej til de 512/128 til 340,00 som tele2 kører med lige nu.
Ellers er det rigtigt deres linier kører bare upåklageligt. Alt
virker. Godt gået CC

Hilsen René

Fra : Towli

Dato : 08-11-03 14:05

Jeg har haft CC i en menneskealder. Det kører upåklageligt og med en
"oppetid" tæt på 100%...

For nogle år siden havde de problemer med deres mailserver....Det er der
desværre ikke mere, så nu er det forbandet svært at finde noget at brokke
sig over...

/T

Fra : TheHooligan

Dato : 12-11-03 15:33

Jeg har lige skiftet til CC...

Det eneste problem jeg oplevede i processen var at TDC beklageligvis
"glemte" at trække nogle kabler på min telefoncentral. Jeg kunne derfor ikke
komme på nettet før dagen efter min online-dato.

Men kvaliteten af produktet (2Mbit linie) er lige så god som hos TDC, hvor
jeg havde min ADSL forbindelse før. Jeg havde også først kigget på Tele2,
men valgte CC ud fra de kommentarer der er faldet herinde!

MVH. TheHooligan