Afstemninger med Dreamweaver MX
Fra : Pipeline

Dato : 07-11-03 15:53

Jeg har indtil videre lavet afstemninger på min side via quickpoll.dk
Men jeg kunne godt tænke mig at lave mine egne afstemninger fra bunden af.
Princippet skal som udgangspunkt være det samme som med QuickPoll. Altså,
man kan kun stemme én gang, og efter man har stemt kommer resultatet
umiddelbart efter. Desuden kunne jeg godt tænke mig at lave mere end én
afstemning på hver side (dette kan ikke lade sig gøre med Quickpoll).
Men hvordan kommer jeg igang med dette?
Jeg er ikke så stiv i rå kode, så hvis man kunne finde nogle
eksempler man kunne lege med først, så ville det være lækkert
MVH
Pipeline

Fra : Kim Emax

Dato : 07-11-03 18:27

Pipeline wrote:
> [...]
> Jeg er ikke så stiv i rå kode, så hvis man kunne finde nogle
> eksempler man kunne lege med først, så ville det være lækkert

hotscripts.com

google: php+vote+source

--
Take Care