MS Windows
briani 27239
Holbarhed af Windows Longhorn 4051 ???
Fra : -=[Santa-Claus]=-

Dato : 07-11-03 15:07

Er der nogen der kan sige med sikkerhed hvor længe
en inst af subj. vil holde.
Jeg ved tidligere ver. af Win XP beta, havde en
begrænset periode hvori den virkede.

--
-=[Santa-Claus]=-

Vil du E-maile mig, skal du
først fjerne mine bukser.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-11-03 01:54

Det står i dokumentationen.

Fra : -=[Santa-Claus]=-

Dato : 08-11-03 16:34

Ihhhhhh tak. Derved sparede jeg jo ikke at hente hele ISO'en, vel.
Nå, sarkasme til side. Jeg er af anden vej blevet informeret om at
den holder i 60 dage. SÅ er der også andre der ved det nu.

--
-=[Santa-Claus]=-

Vil du E-maile mig, skal du
først fjerne mine bukser.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-11-03 02:11

Der er ingen legal måde at downloade den. Dem der har fået CD'er har
også fået dokumentation.

Hvis man ikke er professionel tester vil jeg bestemt ikke tilråde at
man installerer en alpha version af et OS. Der er alt for mange ting
der kan og vil gå galt.

On Sat, 8 Nov 2003 16:34:13 +0100, "-=[Santa-Claus]=-"

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 09-11-03 10:45

> Hvis man ikke er professionel tester vil jeg bestemt ikke tilråde at
> man installerer en alpha version af et OS. Der er alt for mange ting
> der kan og vil gå galt.

Du får det til at lyde som om det bliver verdens undergang....

Man kan sgu da bare slette lortet igen hvis man bliver træt af det... Hvor
svært er det ?

Jeg har et ghost af min xp der virker - så jeg roder og regerer alt det jeg
overhoved kan komme til... Når jeg så ikke gider mere kører jeg min ghost
tilbage (det tager 2½ min.) og så starter jeg på en frisk igen igen.

Fra : -=[Santa-Claus]=-

Dato : 09-11-03 16:16

"Bjarne Christensen" <bch@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overhoved kan komme til... Når jeg så ikke gider mere kører jeg min ghost
> tilbage (det tager 2½ min.) og så starter jeg på en frisk igen igen.

Ja eller man har en testmaskine til at lege med den slags på. Jeg syntes
også
det lød som jorden går under i morgen.
Men lad nu det være JPK's problem , andre kan heldigvis indordne sig
efter omstændighederne. he he he

--
-=[Santa-Claus]=-

Vil du E-maile mig, skal du