MS Windows
briani 27239
[winxp] Mine "internetgenveje" (.url) bliv~
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 07-11-03 10:14

Hej,

Jeg kører Windows XP Pro DK.

Af en eller anden grund er default action på .url filer blevet sat til
"Udskriv" i stedet for at den skal åbne dem i IE.

Hvad kan der være gået galt?

Thomas Damgaard

Fra : Leo.E

Dato : 08-11-03 05:59

"Thomas Damgaard" <tdn@sprex.dk> wrote in message news:<3fab6259$0$95096$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Af en eller anden grund er default action på .url filer blevet sat til
> "Udskriv" i stedet for at den skal åbne dem i IE.

Prøv mappeindstillinger i stifinder-filtyper-url-avanceret
sæt den til - open - angiv standard. Hen til - vis - anvend på alle mapper.
Leo

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 10-11-03 08:16

Leo.E wrote:
> Prøv mappeindstillinger i stifinder-filtyper-url-avanceret
> sæt den til - open - angiv standard. Hen til - vis - anvend på alle
> mapper.

Virker ik.
Nu kan jeg slet ikke åbne den.

Det ser ud som om at filtypen er defineret to gange.

Thomas Damgaard

Fra : Leo.E

Dato : 10-11-03 18:05

"Thomas Damgaard" <tdn@sprex.dk> wrote in message news:<3faf3b13$0$126$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Virker ik.
> Nu kan jeg slet ikke åbne den.
>
> Det ser ud som om at filtypen er defineret to gange.
Mon det her hjælper:
Restore lnk association: (Line 12) Link File Fix for Windows XP
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Leo

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 11-11-03 08:14

Leo.E wrote:
> Mon det her hjælper:
> Restore lnk association: (Line 12) Link File Fix for Windows XP
> http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Hmm...
Det er .url og ikke .lnk

Thomas Damgaard