MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
huske password
Fra : Sven

Dato : 07-11-03 06:35

Hej.
Når man første gang skal logge ind på en side med password, så spørger
WindowsXP om den skal huske passwordet for en. Jeg svarede nej til det.
Hvordan får jeg nu WindowsXP til at spørge mig igen, da jeg nu gerne vil
have den til at huske omtalte password?

Sven

Fra : KR

Dato : 07-11-03 07:38

"Sven" skrev
> [...]
> WindowsXP om den skal huske passwordet for en. Jeg svarede nej til det.
> Hvordan får jeg nu WindowsXP til at spørge mig igen, da jeg nu gerne vil

I Internet Explorer:
Funktioner / Internetindstillinger / Indhold / Autofuldførelse /
Spørg om adgangskoder skal gemmes.
--
Mvh. KR

Fra : Sven

Dato : 07-11-03 17:31

> I Internet Explorer:
> Funktioner / Internetindstillinger / Indhold / Autofuldførelse /
> Spørg om adgangskoder skal gemmes.
> --
> Mvh. KR

Ja, men det er jo generelt for alle sider. Det er skam sat til. Jeg mente,
at jeg havde svaret nej til en specifik side, og nu vil jeg gerne have den
til at spørge mig igen på denne specifikke side.
Findes er en indgang i reg.databasen, hvor jeg kan nulstille denne ene side,
uden at nulstille alle de andre passwords?

Sven