Modificere et JavaScript der viser tiden..~
Fra : Søren G. Andersen

Dato : 07-11-03 00:51

Heysa!

Følgende javascript:
http://www.w3schools.com/js/tryit.asp?filename=tryjs_time syntes
jeg er TEMMELIGT smart... :)
Det ville dog være sejere hvis man kunne enten gøre input-feltet
usynligt, eller kunne få tiden ud af det, så det ikke så så
kikset ud...
Er det muligt?

Mvh.

Søren

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-11-03 02:23

Søren G. Andersen wrote:

> [...]
> Det ville dog være sejere hvis man kunne enten gøre input-feltet
> usynligt, eller kunne få tiden ud af det, så det ikke så så

Om ikke andet kan du gøre feltet usynligt med css. Noget i stil med
følgende i css-filen, hvor du desuden kan ændre urets udseende ved at
tilrette font, color mm. efter dine ønsker:
input {
background-image: none;
font-family: Verdana;
font-size: 12px;
color: #000000;
border-color:#000000;
border-style:solid;
border-width: 0px;
background-color: #ffffff;
}

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Søren G. Andersen

Dato : 07-11-03 18:30

> [...]
> følgende i css-filen, hvor du desuden kan ændre urets udseende ved at
> tilrette font, color mm. efter dine ønsker:

Perfekt! :)
Lige hvad jeg havde brug for!
Jeg leger nok lidt med font, o.s.v som du foreslår men jeg er tilfreds
med det der indtil videre... :)

Fra : Søren G. Andersen

Dato : 07-11-03 18:30