MS Windows
briani 27239
Active Desktop - hvad bruger du det til?
Fra : Martin Christiansen

Dato : 06-11-03 18:15

Hej, alle.

Jeg har lige fundet ud af at bruge Active Desktop, og jeg synes det er
temmelig smart: F.eks. her i denne nordlystid vil jeg gerne følge med i
Jordens geomagnetiske felt, så jeg har fra siderne

www.ips.gov.au, www.n1bug.net og www.sec.noaa.gov

'sakset' live-kurver og indikatorer, som fortæller noget om den
øjeblikkelige stråling fra solen samt real-time målinger af forstyrrelserne
i Jordens magnetfelt (som er ansvarlig for norlys). Indikatorerne er nu en
del af min desktop-baggrund, og de opdaterer sig selv fra nettet hvert 10.
minut.

Så er det, at jeg godt kunne tænke mig at vide: Hvad bruger I andre Active
Desktop til? Hvad følger I med i? Hvad interesserer I jer for? Det kunne
f.eks. være t web-cam billede, aktie- og obligationskurser osv.osv.

Lad mig høre...

--Martin

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 08-11-03 09:08

Så advanceret er min nok ikke

men jeg har min egen lokale hjemmeside med links til de ting jeg bruger
meget. På arbejdet har jeg ligeledes en til de lokale webservices osv der
kører på netværket, f.eks. vores antivirus statestik osv.

"Martin Christiansen" <marchr@mail1.stoREMOVETHISfanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3faa81a9$0$7175$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...