Hund og kat
Fra : Esben Nielsen

Dato : 06-11-03 18:03

Hej med jer

Vi har lige anskaffet os en hundehvalp, jeg vil derfor høre om der er
nogen der har erfaringe med hvordan man bedst fører dem sammen, indtil
nu er det gået meget godt.

Vi har iøvrigt lige opdateret vores hjemmeside med nye billder af vore
killinger og så af den nye lille hundehvalp. www.miacis.stribnet.dk

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgitte

Dato : 06-11-03 18:36

"Esben Nielsen" <esben.nielsenKATTE@BAKKEstribnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu er det gået meget godt.
> Vi har iøvrigt lige opdateret vores hjemmeside med nye billder af vore

Hej Esben
Jeg har for 1½ mdr siden fået en Grand Danois hvalp og vi gjorde således....
Vi lod Møffe være i stuen og køkkenet hvor vi mest færdes, lod satte så en
krog på køkkendøren så den stod på klem, tilpas meget, at kattene kunne
komme og gå som de lystede...
De kan komme og hilse på, men gå igen hvis de synes at Møffe er for dum.
Vi har overhovedet ingen problemer haft, ikke andet, end at Møffe engang
imellem i leg prøver at vise hvor farlig han er, men så hvæser kattene bare
af ham og langer et par lusinger ud, som han har stor respekt for.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk