MS Windows
briani 27239
Fejl i Acrobat
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 06-11-03 17:26

Hej i gruppen.

Jeg skal lige have hjælp til en lille ting.

Jeg har installeret acrobat reader 6 efter jeg formatterede sidst. Lige
pludselig begyndte den at melde fejl når jeg prøver at åbne et pdf-dokument.

Den kommer med følgende fejlmeddelelse: "there was an error opening this
document. A temporary file could not be opened."

Jeg har prøvet at afinstallere og derefter geninstallere. Jeg har prøvet at
nedgradere til version 5.0, jeg har prøvet at fjerne ALLE filer der lignede
at de havde noget med adobe eller acrobat at gøre - alt sammen uden held.

Er der nogen der har en løsning på hvordan jeg kommer til at kunne bruge
acrobat reader igen uden at skulle til at formattere hele pjuteren???

Mvh

Lars Christoffersen

Fra : Peter

Dato : 06-11-03 22:42

"Lars Christoffersen" <Lars.ChristoffersenFJERNES@aab-net.dk> skrev i en
meddelelse news:bodsho$7ud$2@news.net.uni-c.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der har en løsning på hvordan jeg kommer til at kunne bruge
> acrobat reader igen uden at skulle til at formattere hele pjuteren???

Tilsyneladende kan der ikke peges på en direkte fejl.
Prøv at kikke på dette link, måske er der noget du kan bruge:
http://www.adobe.com/support/techdocs/2d76a.htm

Peter