Ny jagttegnsløser
Fra : LarsE

Dato : 06-11-03 16:15

Hejsa,

Jeg har efter ca. 20 års overvejelse besluttet mig for at tage jagttegn og
forhåbentlig begynde at gå lidt på jagt. Jeg bor i København og ved ikke
rigtig hvor jeg skal starte. Jeg vil være lykkelig for nogle tips omkring
jagttegns-kursus og jagtforening samt hundetræning.

Mvh.

Lars E

Fra : H.S.

Dato : 06-11-03 16:30

"LarsE" <lae@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig hvor jeg skal starte. Jeg vil være lykkelig for nogle tips omkring
> jagttegns-kursus og jagtforening samt hundetræning.

Tillykke, jeg er lige startet på kurset (3 uger siden) så hvis du får nogle
spørgsmål, så bare skyd. (eller spørg)

Fra : Olfot

Dato : 06-11-03 16:46

Prøv at kikke på denne link. http://www.jaegerforbundet.dk/543