Promise ATA100 cont??
Fra : Thomas Vindahl Peter~

Dato : 14-04-01 21:56

tjaa nu må vi se om nogen kan give mig svar på den her!

kan en Promise ATA100 cont. have mere end 128 gigs på ialt??
jeg har nenlig 4 diske der tilsammen giver ~170 gb, men min gode gamle
Promise ATA66 cont. vil ikke helt have det! den rebooter når den kommer ind
i windows (Win2k) og jeg har nyeste BIOS på min ATA66 cont. og bruger de
nyeste
drivere.. så jeg tror ikke det er det.
men min AT66 finde alle diskene når den booter så det skulle jo ikke være
noget problem?
nogen der kender til det ?

mine diske der

Primær Master/slave - IBM 45 GB/Maxtor 82Gb
Sekundær Master/slave - IBM 25 GB/ IBM 15Gb

--
Fra/From
Thomas Petersen