MS Windows
briani 27239
[winxp] Messenger starter to gange?
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 06-11-03 08:06

Hej,

Jeg har et problem med at min Windows XP workstation starter MSN Messenger
op to gange.
Det er to forskellige Messenger's.
Det er den nye (6.1.0155) som ligger i "C:\Programmer\MSN
Messenger\msnmsgr.exe" og så er det den gamle som ligger i
"C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe".

Hvorfor starter begge op?

Hvis jeg vælger at dræbe den ene (den gamle) så kan jeg ikke længere se
newsgroups med MS Outlook 2002 (afhænger af Outlook Express, som åbenbart
afhænger af den gamle Windows Messenger).

Er der nogen af jer der kender til dette problem?

Hvad kan jeg gøre?

Thomas Damgaard

Fra : Jens

Dato : 06-11-03 08:45

"Thomas Damgaard" <tdn@sprex.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan jeg gøre?

Start OE, funktioner - indstillinger / fjern "log automatisk på messenger".
Åben den gamle msn, funktioner - indstillinger - generelt / fjern "tillad at
køre i baggrunden", og "start med windows"
Åben den nye Msn - funktioner - instillinger - indstillinger / tillad at
køre i baggrunden, tillad at starte med windows.

Hvis du afstallerer den gamle msn virker fjernsuport ikke, den skal ligge på
maskinen.

Mvh Jens

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 06-11-03 09:23

Jens wrote:
> [...]
> at køre i baggrunden, tillad at starte med windows.
>
> Hvis du afstallerer den gamle msn virker fjernsuport ikke, den skal

Hej Jens,

Det kan jeg ikke

Jeg har postet et screenshot i dk.binær med topic=``20031106 - Problemer med
Windows Messenger´´

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Jens

Dato : 06-11-03 10:10

> [...]

> Det kan jeg ikke

> Jeg har postet et screenshot i dk.binær med topic=``20031106 - Problemer

Har set den, så er den del jo løst, så er der de 2 andre trin.......
Nægt den gamle at køre i baggrunden, og starte, og tillad den nye det.

Mvh Jens