to katte
Fra : Christian

Dato : 05-11-03 23:07

Hejsa

Vi skal til at han små misser men vi vil lige hører om hvad der er bedst, to
hanner eller en han og en hun, det er burmesere.

Venlig hilsen
Christian

Fra : Camilla Baird

Dato : 06-11-03 06:26

> [...]
>
> Vi skal til at han små misser men vi vil lige hører om hvad der er bedst, to
> hanner eller en han og en hun, det er burmesere.

Jeg tror nu nok, jeg ville vælge to hanner - hankastrater er noget af
det mest kælne, der findes

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-11-03 11:03

Camilla Baird <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> writes:

> Jeg tror nu nok, jeg ville vælge to hanner - hankastrater er noget af
> det mest kælne, der findes

Jeg tænker også at de vil kunne lege bedre sammen end en af hvert køn,
hunkatte er en smule sære,også hvad sådan noget angår. Men det er det helt
specielle krydderi som gør dem så dejlige at leve sammen med *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-11-03 13:23

> Jeg tror nu nok, jeg ville vælge to hanner - hankastrater er noget af
> det mest kælne, der findes

L: HØRT!!!!! Selvom vi kun har en 1 hankastrat

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar NU

Fra : Esben Nielsen

Dato : 06-11-03 14:26

> [...]
>
> Vi skal til at han små misser men vi vil lige hører om hvad der er bedst, to
> hanner eller en han og en hun, det er burmesere.

Hej Christian

Jeg vil give Camilla ret i, at hankatte er mere kælne en hunkatte. Men
når det er sagt, så syntes jeg også at det er dejligt med en af hver, vi
har selv en han og en hunkat (Russian Blue), og de to er udskillelige
venner. Og så har i jo også muligheden for at få "jeres" egne killinger,
hvilket vi har lige nu, det er en ren fornøjelse.

Hvis du har lyst, kan du gå ind ¨på vores hjemmeside og se billeder af
dem alle.

www.miacis.stribnet.dk

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 06-11-03 16:53

"Christian" <c.p@bigfoot.com> wrote in

> [...]
>
> Vi skal til at han små misser men vi vil lige hører om hvad der er
> bedst, to hanner eller en han og en hun, det er burmesere.

Hej Christian

Jeg kender ikke meget til Burmesere, andet end at det er smukke katte.
Jeg vil som andre også sige to hanner, mest fordi jeg havde et søskende
par i næsten 13 år (hunkatten blev aflivet 3 mdr. før sin 13 års
fødselsdag pga sygdom) og de havde ikke meget fornøjelse af hinanden.
Indrømmet katte er lige så forskellige som alle andre og nu har jeg en
hunkat og tre hankatte, alle neutraliserede, og de har det faktisk godt
med hinanden. Ikke at de ligger i arm, som jeg har hørt burmesere gør,
men de trives med hinanden. Men altså i bund og grund ville jeg vælge
to hankatte og så få den kastrerede rimeligt tidligt, så man er sikker
på at der ikke bliver ballade mellem dem pga kønsmodning.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 06-11-03 21:15

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian" <c.p@bigfoot.com> wrote in

Jeg har haft en han- og en hunburmeser (ikke søskende) sammen i 12 år, og de
var uadskillelige, så det kan fint gå med en af hver. Nu har jeg to
skovkattesøstre, og det går skam også fint med to af samme køn og fra samme
kuld.
Konklusion? Det må vel være, at du bare skal vælge de to katte, du synes
bedst om, uafhængigt af kønnet

Mvh. Else.