Nye højttalere - hvilke?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 05-11-03 22:48

Hej hej.

Jeg skal have mig et sæt nye højttalere til PC'en.
Jeg er ikke interesseret i systemer med subwoofer osv - jeg skal bare
have to højttalere til at stille på skrivebordet. De skal bruges til
"alm" kontorbrug og et spil i ny og næ og behøver derfor ikke at kunne
spille vanvittigt højt og dybt, men de må da gerne lyde ordentligt.

Jeg har luret lidt på flg. to sæt:

Altec Lansing Versatile 220:
http://www.altecmm.com/product_details.asp?pID=220&sID=2

Creative SBS270:
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=366

Er der nogen der har erfaringer med disse to sæt eller andre i samme
stil?

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : peter hansen

Dato : 05-11-03 23:49

> [...]
> http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=366
>
> Er der nogen der har erfaringer med disse to sæt eller andre i samme
[CUT]

Altid Altec Lansing...så simpelt er det :D

// peter

Fra : arc@na

Dato : 07-11-03 17:48

"peter hansen" <wont@tell.you> wrote in news:3fa97e78$0$3747$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Altid Altec Lansing...så simpelt er det :D

Jep - det vil jeg også holde på.

arc@na
Last time we mixed politics with religion,
people got burned at the stake.