MS Windows
briani 27239
Windows xp pro dk. problem
Fra : Ricko

Dato : 05-11-03 16:08

Hej , ja nu er jeg godtnok forviret , jeg har lige været forbi hos en
kammerat som også kørte med win xp pro dk , MEN det var overhovedet ikke den
samme som jeg har , helt anderledes , så det jeg her spørger om er , hvor
mange versioner er der af win xp pro dk. min hedder 5.1.2600 med sp.1
Hej .Hilsen en der blev totalt overrasket.

--
Ricko.
Remote Hot = Mail.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-11-03 16:18

"Ricko" <ricko@hotlivsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange versioner er der af win xp pro dk. min hedder 5.1.2600 med sp.1
> Hej .Hilsen en der blev totalt overrasket.

Hvad var anderledes? Er det ikke bare noget kosmetisk?

Fra : Ricko

Dato : 05-11-03 16:25

> Hvad var anderledes? Er det ikke bare noget kosmetisk?
>
> overhovedet ikke , alt er anderledes , jeg prøvede feks. ctrl+alt+del , og
så noget helt forskelligt fra hvad jeg er hvant til , desvære kan jeg ikke
se den cd som den er på fordi den tilhøre det firma han arbejder for , men
prøver at gå derover igen i morgen for at tage det nærmere i øjesyn .

Fra : Hans

Dato : 06-11-03 10:17

> [...]
> se den cd som den er på fordi den tilhøre det firma han arbejder for , men
> prøver at gå derover igen i morgen for at tage det nærmere i øjesyn .

Der findes i princippet kun den samme build af XP, men i praksis kan der
være meget store forskelle hvis den bliver leveret i OEM sammenhæng, eller
tilpasset til en større hardwareleverandør. Hvis du f.eks. bruger gpedit.msc
i run kommandoen kan du se et væld af optioner hvor du kan tilpasse XP. Det
du oplever på hans maskine er en standard XP sat op på en anden måde end du
er vant til, intet andet.

/ Hans