Nokia 3410?
Fra : M. Jørgensen

Dato : 05-11-03 15:49

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt når der står ingen
netværksdækning i displayet ?

Fra : Devast8or, work

Dato : 06-11-03 17:01

"M. Jørgensen" <mai@zulu.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har en ide om hvad der er galt når der står ingen
> netværksdækning i displayet ?

Sandsynligvis at den ikke kan finde noget telefonnet. Det kan være fordi du
befinder dig langt ude på landet (eller vandet) eller det kan være at
telefonen er ved at tage billetten. Store betonbygninger kan vist også
blokere for signalet.

Devast8or

Fra : Frederiksen

Dato : 23-11-03 10:01

"M. Jørgensen" skrev d. 05-11-03 15:49 dette indlæg :
> Er der nogen der har en ide om hvad der er galt når der står ingen
> netværksdækning i displayet ?
>
> Sikkert problemer m. antennen, fugt, skidt o.lign. Min 3510`er har
lige været en tur i en spand maling og gav samme besked da den ku` igen
efter vask og tørring. Skilte den ad, grundig rengøring og så var der
netværksdækning igen!

http://www.kandu.dk/