problem med lokalt netværk.
Fra : Mikkel Tange

Dato : 14-04-01 21:01

Hej gruppe.

Jeg har lige købt to nye computere som jeg skal bruge til at spille på, til
dem har jeg to 10/100mbit netværkskort.
Det hele virkede da også fint til at starte med, og jeg kunne sagtens spille
spil. Men da jeg så har fået ADSL, og så sætter
et ATM kort i den ene maskine. Kan jeg pludselig ikke se den anden maskine
på netværket, meningen er ikke at den også
skal på internettet. Jeg har tjekket at der ingen konflikter er imellem de
to kort, men det ser ud som om at der er blevet lavet en
usynlig mur imellem de to computere.

Hvad gør jeg for at afvikle dette problem, på forhånd tak.

Mikkel Tange