MS Windows
briani 27239
Hvordan hindrer man Win 2000 i at....
Fra : Brian Madsen

Dato : 05-11-03 12:51

lave/gendanne mapperne "My Pictures", "My Music" samt "My eBooks"? Lige så
hurtigt jeg kan slette mapperne kommer de igen. Det må være et trick i
registreringsdatabasen.

Mappen "My eBooks" er nok mere relateret til Adobe Reader eller Acrobat.

Nogen forslag?

Mvh
Brian Madsen
Aalborg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-03 17:34

In article <boao1m$1ogf$1@news.cybercity.dk>,
newsPLEASEREMOVETHIS@brisen.dk says...
> lave/gendanne mapperne "My Pictures", "My Music" samt "My eBooks"? Lige så
> hurtigt jeg kan slette mapperne kommer de igen. Det må være et trick i
> registreringsdatabasen.

Hvorfor vil du have dem væk?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : arc@na

Dato : 05-11-03 19:01

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in

> Hvorfor vil du have dem væk?

Måske fordi han enten har en anden måde at lagre sine filer på, eller fordi
han synes at det er irriterende ikke at have kontrol over det.

Jeg synes f. eks. at mappen "Hyperlinks" er p****hamrende irriterende, og
den kan man kun slippe for at se på ved at sætte den som hidden i
attributes.

Jeg vil også gerne vide, hvordan man gør...

arc@na
Last time we mixed politics with religion,
people got burned at the stake.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 10:43

In article <3fa93ac8$0$30062$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
this.is@n.invalid.adress.com says...
> Jeg vil også gerne vide, hvordan man gør...

Har I peget andre steder hen i registry ?

For hvis I har, så burde de ikke længere dukke op når man prøver at
slette dem.

Fra : arc@na

Dato : 06-11-03 17:59

> Har I peget andre steder hen i registry ?

Andre steder????

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 09:06

In article <3faa7dcd$0$30067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
this.is@n.invalid.adress.com says...
> Andre steder????

Ja, istedet for at pege på "System default". Med TweakUI kan få dem til
at pege andre steder hen. Jeg ved ikke hvad der sker hvis man peger på
noget der ikke findes.

Fra : Brian Madsen

Dato : 07-11-03 14:55

> Ja, istedet for at pege på "System default". Med TweakUI kan få dem til
> at pege andre steder hen. Jeg ved ikke hvad der sker hvis man peger på
> noget der ikke findes.

Det kan jeg overhovedet ikke finde noget der hedder i TweakUI (v. 1.33).
Flere hints?

Mvh
Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 15:39

In article <bog83e$e8v$1@news.cybercity.dk>,
newsPLEASEREMOVETHIS@brisen.dk says...
> Det kan jeg overhovedet ikke finde noget der hedder i TweakUI (v. 1.33).
> Flere hints?

Prøv at kigge i den opfølgning specielt rettet mod dig

Fra : Brian Madsen

Dato : 07-11-03 07:49

> Har I peget andre steder hen i registry ?
>
> For hvis I har, så burde de ikke længere dukke op når man prøver at
> slette dem.

Ved du hvor man "skal pege"?

Jeg synes bare det er p....irriterende, at de dukker op hele tiden, når jeg
gerne vil være dem foruden.

Mvh
Brian Madsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 09:08

In article <boff4f$2f11$1@news.cybercity.dk>,
newsPLEASEREMOVETHIS@brisen.dk says...
> Ved du hvor man "skal pege"?

"Tweak UI" -> "My Computer" -> "Special Folders"

> Jeg synes bare det er p....irriterende, at de dukker op hele tiden, når jeg
> gerne vil være dem foruden.

De generer ikke mig, selvom jeg ikke bruger dem.
Måske fordi jeg filhåndterer med FCW; jeg ved det ikke...!?

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 07-11-03 11:03

Jesper G. Poulsen wrote:
> De generer ikke mig, selvom jeg ikke bruger dem.
> Måske fordi jeg filhåndterer med FCW; jeg ved det ikke...!?

FCW; ?
Thomas Damgaard

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 13:14

In article <3fab6de3$0$45326$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
tdn@sprex.dk says...
> FCW; ?

File Commander Windows; i modsætning til FC/2 som jeg også anvender

Fra : arc@na

Dato : 05-11-03 19:01

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-11-03 20:28

Nej. Microsoft Reader.

Fra : arc@na

Dato : 05-11-03 23:20

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 10:44

In article <3fa9777d$0$30079$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
this.is@n.invalid.adress.com says...
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Det er spildt på den dreng. Smid ham i killfilteret istedet.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-11-03 21:45

Tja, det er enhver frit for og deres eget tab.

Fra : Edmund

Dato : 07-11-03 10:20

Brian Madsen skrev:

> lave/gendanne mapperne "My Pictures", "My Music" samt "My eBooks"?
> Lige så hurtigt jeg kan slette mapperne kommer de igen.

Du kan evt. prøve at flytte dem med stifinder så de ikke generer i en
given mappe, eller måske omdøbe dem, så de passer til dit layaut.

Man kan i WinXP, så du må selv prøve om det virker i 2000

--
Mvh Edmund