For mange gl. lan forb.
Fra : Sanni

Dato : 05-11-03 10:39

Hej.
Nogen der ved hvordan man fjerner tidligere oprettede lan forb.
Når der er mere end 32 brugere på netv. vises maskinerne ikke i
"netværkssteder". (Win XP pro). Jeg har kun to mask. på netværket, og kan
forstå at windows tæller tidligere oprettede lan forb. med ved opsummering
af netværk. (Begge maskiner kan godt se hindanden, og jeg kan også se dem i
"arbejdsgruppe". Dvs. det er lidt af et luksus prob., men jeg ved jo også at
for meget gl. fyldstof i reg. databasen sinker det hele...

Hilsen Niels

Fra : Jens

Dato : 05-11-03 12:30

"Sanni" <hyllegaard@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvordan man fjerner tidligere oprettede lan forb.

Hvis jeg forstår dig rigtigt kan du Hklikke på den du vil af med og slette
den.

Mvh Jens

Fra : Sanni

Dato : 05-11-03 14:39

Nej, i reg. databasen.

Fra : C-Mann

Dato : 06-11-03 20:29

Start -> Kør -> regedit -> OK
Søg efter " lanforbindelse", og den vil vise alle dine gamle og nye
forbindelser.
Slet alle dem der ikke skal bruges mere.

PAS PÅ!!!!, man kan MEGET nemt lave ulykker i registreringsdatabasen, og så
er der tit kun udsigt til en reinstallation, ( men det er jo oss' en måde at
fjerne alle de gamle forbindelser på )

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-11-03 11:37

C-Mann skrev:

>PAS PÅ!!!!, man kan MEGET nemt lave ulykker i registreringsdatabasen, og så
>er der tit kun udsigt til en reinstallation

Man kan jo starte med at kopiere databasen. Så kan man altid
vende tilbage.

--
Bertel