Logitech Cordless Optical MouseMan
Fra : [Ex] Pita

Dato : 14-04-01 20:38

Er det noget ordeligt noget? Jeg har nemlig gået og forelsket mig i sådan en
Er der nogle der erfaringer med den, bruger den mange batterrier?

--
[Ex] Pita

Fra : Madsen

Dato : 15-04-01 00:35

"[Ex] Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev:

> Er det noget ordeligt noget? Jeg har nemlig gået og forelsket mig i sådan en
> Er der nogle der erfaringer med den, bruger den mange batterrier?

Jamen er den kommet på markedet her i Danmark eller hvad?
Det går jeg nemlig og venter på, for jeg køber den med det
samme! Det kunne være fedt at slippe for alt det fnuller man
skal pille ud hele tiden og samtidig have en mus som er trådløs.

Jeg har pt. en Logitech Cordless Wheel Mouse og det er en
herlig mus der ligger perfekt i hånden. Mangler bare lige den
sidste detalje der hedder Optical. :)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-04-01 01:29

Hej Madsen

Jo den er på markedet, fx hos http://www.itbutikken.dk/default.asp til 510
kr,
men leveringssituationen er ikke så god!
http://www.bbec.dk/ havde den på lager, men får den igen til maj.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Madsen

Dato : 15-04-01 01:38

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev:

> [...]
> kr,
> men leveringssituationen er ikke så god!

Jamen for dælen da også!!!
Jeg synes jeg hørte fornylig at den ikke ville komme før til
Juni/juli engang. Pokkers også, men tak for tippet og
også til Fez. :)

Der er altså slet ingen der har den på lager så?

Hvis der er en eller anden heldig stodder der allerede
sidder med den, var det så ikke en idé at komme med
en lille anmeldelse!?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Madsen

Dato : 15-04-01 01:50

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Der er altså slet ingen der har den på lager så?

Gad vide om skidtet egentlig kan køre på samme sender som
jeg bruger nu. Jeg har det her Cordless Desktop Pro.
Er der nogen der ved noget om det?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : s.wind@mail.com

Dato : 15-04-01 10:29

> Gad vide om skidtet egentlig kan køre på samme sender som
> jeg bruger nu. Jeg har det her Cordless Desktop Pro.
> Er der nogen der ved noget om det?

Det samme gør jeg, og har ikke bestilt en endnu, da jeg venter på svar om
det samme. !
--
Søren H Wind - s.wind@mail.com - Knald billig 1998 - Peugeot 106 1.6
Rallye sælges!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-04-01 12:03

Hej Madsen

Det svar venter jeg også på!
Måske kan den bruge din/min gamle modtager, og så havde man jo to mus og det
ville jeg gerne have, ellers må man vel kunne sætte den nye modtager i, den
fåes jo bl.a. til USB og så køre med to mus den vej.

I øvrigt interessant at prisen er faldet fra 595 til 510 kr før den kan
leveres... Den kan nok komme længere ned.

Fra : Madsen

Dato : 15-04-01 15:15

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Gad vide om skidtet egentlig kan køre på samme sender som
> jeg bruger nu.

Okay. Jeg har ikke spurgt om dette spørgsmål andre steder
end her, så hvis der er nogen der får noget info at vide, så må
I meget gerne sige til. Jeg ville personlig også være træt af
at skulle skifte modtager. Selvfølgelig er det for mit vedkommende
ikke så vigtig hvis den nye er forsynet med USB, for den jeg har
nu kører over PS/2 porten. Det kan sagtens køre på samme tid,
medmindre de to sendere går ind og blander signalerne sammen
forstås. Sådan noget bøvl har jeg bestemt ikke brug for.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : FeZ

Dato : 15-04-01 01:37

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen er den kommet på markedet her i Danmark eller hvad?

Jeps, den er skam på gaden, så se du bare af og komme afsted (c:

--
FeZ

Fra : [Ex] Pita

Dato : 16-04-01 17:29

> Jeg har pt. en Logitech Cordless Wheel Mouse og det er en
> herlig mus der ligger perfekt i hånden. Mangler bare lige den
> sidste detalje der hedder Optical. :)

Det er kun som jeg kunne have sagt det, jeg har det samme problem med men
cordless Wheel Mouse, men prøv og check www.edbpriser.dk, der er vist nogle
der har den på lager..

Fra : Ib Thomsen

Dato : 16-04-01 07:28

Hej

Jeg har nu haft denne vidunderlige mus i 10 dage og har kun positive ting at
sige om den....

Hvad angår det trådløse og andre logitech produkter kan jeg kun sige at den
ikke vil køre med
de trådløse enheders modtagere som jeg ellers har fra Logitech (Itouch
Keyboard og en Cordless Mouseman Wheel)
det skal lige siges at det tastatur og mus jeg har, har hver deres egen
modtager, men man kan godt have mere end en mus
koblet til ad gangen.. jeg har pt. 3 stk., en Cordless Mouseman Wheel, en
Mouseman Optical Wheel og en Cordless Optical
Mouseman....

Jeg tror ikke at dens batteri forbrug er noget at frygte da den ændre
lysstyrke så snart den ikke bliver flyttet og efter en tid
begynder den at blinke... og senere igen blinker den med længere og længere
mellemrum, man skulle så frygte at den ikke
vil reagere prompte når man så skal bruge den... men det gør den

Venlig Hilsen
Ib Thomsen
E-Mail : ibt@plastmager.dk / Moonglider@sck.dk

Fra : Madsen

Dato : 16-04-01 11:47

"Ib Thomsen" <ibt@plastmger.dk> skrev:

> [...]
> koblet til ad gangen.. jeg har pt. 3 stk., en Cordless Mouseman Wheel, en
> Mouseman Optical Wheel og en Cordless Optical

Aha, jamen så skulle der jo ikke være problemer i af have den
sammen med mit Logitech Cordless Desktop tastatur og dets
radiosender samtidig med at jeg installerer en ny Optical mus.
Herligt! :)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)