K : til at hængeriffeler i
Fra : Robert Aasen

Dato : 05-11-03 09:12

Hej i gruppen

Jeg vil gerne købe en til at hænge flere rifler
vandret på væggen over hianden (Kender ikke det rigtige ord for sådan
en)(Knagerække)
det behøver ikke være noget som der kan sættes låse på, og gerne af træ

Er der en der har noget lign, så send en mail eller
svar her (-:

(Ps. Ved godt det ikke er den helt rigtige gruppe at poste den i, men jeg
kunne ikke finde
en der har noget med marked.jagt at gøre, håber det går (-: )

Hilsen Robert
Husk at "SLETDETTEHER" i min mail-adr (-:
___
__II__lL__
O O
\__/
---000--000---

Fra : Mauser98

Dato : 05-11-03 09:56

Det her må være en "joke"!

Hvis du mener det seriøst, kan du prøve at spørge på dit lokale våbenkontor
om de har nogle brugte Knagerækker billigt til salg til dine rifler.
Våbenkontoret har sikkert også en masse blyhagl billigt til salg. Når du nu
er der så prøv at spørge dem om det er nødvendigt med jagttegn og
våbentilladelser for at besidde rifler og evt. jagtgeværer!

Fra : Robert Aasen

Dato : 05-11-03 10:36

Slap lige a mand,
jeg er sku`da godt klar over at det er ulovlig nu at sætte jagtriffeler op i
sådan en
nu efter loven..

Det er nu fordi at jeg har en stor samling at dirverse forskelige
luftgeværer..
Så tag det lige lidt kølig, før man skal spille så smart og hidse sig op !!

Hilsen Robert

Fra : Tommy Hansen

Dato : 05-11-03 11:13

> Det her må være en "joke"!

Det er da vist dig der står for joken her

--
Vh
Tommy

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 06-11-03 11:36

Hej Robert!

Jeg studsede nu også lidt over dit spørgsmål, men valgte ikke at
kommentere det før end nu.
Hvorfor ikke lave det selv, hvis du har en over-fræser, og nogle
gode/flotte egetræs-planker, kan du få et folt resultat.

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Robert Aasen

Dato : 06-11-03 15:15

Det har jeg også tænkt, på i første omgang,
men nu da det er blevet ulovlig at hænge jagtriffeler
i dem, regenede jeg med at der var en chance for der var en der har en
liggende, de ville sælge

Hilsen Robert Aa (-:

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 06-11-03 23:30

Jeg er bare bange for at det hurtigt kan komme til at se rodet ud, hvis
der er for mange forskellige typer - derfor mener jeg det ville være
flot og billigt at lave det selv i nogle gode egetræs-planker (hvis du
da har hænderne skruet ordentligt på) jeg overvejede selv at lave en
holder til mine våben for en 5 år siden, inden der var noget der hed
våbenskabe... - kom dog aldrig igang.

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : Lasse Holm

Dato : 14-11-03 19:08

Bo M. Havmand <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev:
>Jeg er bare bange for at det
>hurtigt kan komme til at se rodet ud, hvis
> [...]

Kender det fra mig selv: ville egentlig gerne lave... men kom
aldrig i gang. Så er det jo egentlig meget smart hvis der nu var
nogen der havde en brugt til salg. så skal man bare have boret
hullerne i væggen, og det er vel klaret på under 5 år.

Venlig hilsen Lasse