MS Windows
briani 27239
hjælp efter system crash
Fra : Ivan G

Dato : 06-11-03 02:22

Hej NG.

Jeg har lige haft et system-crash. Maskinen gik ned og jeg fik besked på at
sætte windows cd´en i, hvis jeg ville reparere. Det viste sig så at den ikke
kunne finde det tidligere styresystem, så gendannelse var umuligt. Nu har
jeg så reinstalleret på den samme partion for ikke at miste mine filer. Nu
er mit problem så at jeg ikke kan få adgang til mappen med min gamle "user".
"adgang nægtet". Hvordan får jeg fisket mine filer ud? Og JA, jeg skal nok
huske at tage backup fra nu af.

Ivan G

Fra : arc@na

Dato : 05-11-03 06:52

"Ivan G" <nååååh@nej.da> wrote in news:bo9jcn$ndd$1@news.net.uni-c.dk:

> mine filer ud? Og JA, jeg skal nok huske at tage backup fra nu af.

Rigtige mænd tager aldrig backup - men de græder tit...

Held og lykke - desværre har jeg ikke lige nogen tips. Spørg Madsen?

arc@na
Last time we mixed politics with religion,
people got burned at the stake.

Fra : Jens

Dato : 05-11-03 12:15

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Skift til avanceret deling, og overtag ejerskabet af mappen fra "Hklik på
mappen, egenskaber, sikkerhed, avanceret, ejer ....."

Avanceret delig = stifinder , funktioner , vis / fjern øverste "v"

Mvh jens

Fra : Ivan G

Dato : 05-11-03 14:25

> Skift til avanceret deling, og overtag ejerskabet af mappen fra "Hklik på
> mappen, egenskaber, sikkerhed, avanceret, ejer ....."
>
> Avanceret delig = stifinder , funktioner , vis / fjern øverste "v"

Jeps.......fungerede som en svedske! Takker mange gange!

Ivan G

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 05-11-03 10:39

Ivan G wrote: