MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændre størrelse på en menubjælke?
Fra : Jacob K.

Dato : 04-11-03 23:04

Hej gruppe.

I Internet Explorer kunne jeg godt tænke mig at være i stand til at ændre
bredden (højden) på dén bjælke der rummer hyperlinks. Som det er nu, kan der
kun være én række af hyperlinks, og det er ikke nok for mig.

Man må da kunne gå ind og ændre en eller anden værdi et eller andet sted
(måske i registreringsdatabasen?), således at Explorer vil tillade mig at
bestemme selv...

Jeg har forsøgt at stille samme spørgsmål i dk.internet.software.browser,
men desværre uden held.

Mvh. Jacob K.

Fra : Jacob K.

Dato : 04-11-03 23:07

> [...]
der
> kun være én række af hyperlinks, og det er ikke nok for mig.

Det skal lige nævnes at jeg bruger IE 6 og Windows XP Home.

-Jacob K.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-11-03 23:34

Jacob K. wrote:

> I Internet Explorer kunne jeg godt tænke mig at være i stand til at ændre
> bredden (højden) på dén bjælke der rummer hyperlinks. Som det er nu, kan der
> kun være én række af hyperlinks, og det er ikke nok for mig.

Måske der findes et plug-in et eller andet sted. Ellers kan du overveje
at skifte browser. I Mozilla kan du placere mapper i hyperlinksbjælken,
så du kan have let adgang til utallige links. Ellers er der Neoplanet,
der er bygget på Internet Explorer. Her har du to bjælker, en med
kategorier og en nedenunder, der skifter, når du vælger kategori.

http://mozilla.org
http://www.neoplanet.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob K.

Dato : 04-11-03 23:55

Hej Kim

> [...]
> der er bygget på Internet Explorer. Her har du to bjælker, en med
> kategorier og en nedenunder, der skifter, når du vælger kategori.

Tak for forslagene, men jeg er desværre bundet til IE, da det er den eneste
jeg kan bruge på mit arbejde...

-Jacob K.

Fra : Leo.E

Dato : 05-11-03 07:00

"Jacob K." <jacob9001@hotmail.dk> wrote in message news:<3fa82e49$0$69911$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Hej Kim

> Tak for forslagene, men jeg er desværre bundet til IE, da det er den eneste
> jeg kan bruge på mit arbejde...
>
> -Jacob K.

Og du har set, at nede i bunden af foretrukne/hyperlinks er der en lille trekant
du kan trykke på.
Leo

Fra : Jacob K.

Dato : 05-11-03 22:01

Hej Leo

> Og du har set, at nede i bunden af foretrukne/hyperlinks er der en lille
trekant
> du kan trykke på.
> Leo

Jo, det har jeg skam. Jeg går ud fra at du tænker på dén lille pil der gør
at en "boks" popper op med de hyperlinks der ikke er plads til i
browseren...?
Dén løser ikke problemet med at jeg gerne vil kunne åbne mine mest anvendte
web-sider med ét klik.

Men ellers tak

-Jacob K.