(Opslag) 2 x 11 kg. Laks fra Kongeåen !!!
Fra : Lars Aagaard

Dato : 14-04-01 19:43

Så er der igen flotte fangster på www.fangstrapport.dk

Peter Siedentopp havde et par drømmedage ved Kongeåen d. 12-13 April.

12-04-01: Laks 11,8 kg. 104cm. Under ormefiskeri fik jeg et godt hug og det
gav en han laks på 104 cm og 11,8 kg.

13-04-01: Laks 11,2 kg. 101cm. IGEN IGEN. Jo det passer - jeg fik det store
hug igen og fangede efter ca. en halv times fight en ny laks på 101cm og
11,2 kg.

Peter sender billederne til os så snart de er fremkaldt.

Lars Aagaard
www.fangstrapport.dk
Status 14-04-01:
Antal rapporter: 440
Antal fangster: 963
Antal brugere: 321

Fra : engbakken16

Dato : 19-04-01 19:22

Flotte fisk, Men jeg kan ikke lade være med at tænke på om de ligger i
fryseren eller om de er genudsat. Personligt synes jeg at laksen bør fredes.
Under alle omstændigheder mener jeg at ALLE laks skal genudsættes, ellers
har vi ingen troværdighed når vi taler om laksen som en truet art..

Fra : Ard Jongsma

Dato : 19-04-01 21:21

Bravo.
Ard

Fra : STEEN JESSEN

Dato : 20-04-01 18:24

Er rønnebærene sure?
Ard Jongsma <ard(cutThisPart)@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b5iudtko7mkoj9rddhk9gon0sltvilq87q@4ax.com...

Fra : Tom Nielsen

Dato : 21-04-01 12:30

der er vel heller ingen der fryser 20kg laks ned - så skal man jo ikke æde
andet resten af året